تاج:قرعه کشی دوباره لیگ قهرمانان خنده دار است

مهدی تاج درباره اظهارات تند باشگاههای عربستانی علیه ایران اظهار داشت:تاکنون چیزی به‌صورت رسمی از سوی عربستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نشده است. ضمن اینکه ما هم در این مورد چیزی رسمی به AFC ارسال نکرده‌ایم، به این علت که منتظر بودیم ببینیم عربستان چه موضعی نشان می‌دهد.البته آنها مصاحبه و مذاکره کردند و جلسات زیادی را برگزار کردند و ما هم در مقابل این کارها را انجام داده‌ایم و حتی شاید از آنها جلوتر هم باشیم.

 

وی درباره اینکه موضع ایران در این زمینه چیست گفت: ما صد درصد امنیت تیم‌های عربستانی را تأمین می‌کنیم. مثل گذشته و مانند ستارگان فوتبال جهان که چندی پیش میزبان آنها بودیم و امنیت آنها را هم تأمین کردیم و مشکلی پیش نیامد. انتظار داریم عربستان هم امنیت تیم‌های ما را تأمین کند و ماجرا را وارد مسائل سیاسی نکند. آیین‌نامه AFC به صراحت جلوی این مسائل را گرفته و اجازه نمی‌دهد که موضوعات سیاسی بخواهد به فوتبال ورود پیدا کند.

رییس سازمان لیگ درباره اینکه آیا کشور ثالثی از سوی ایران پیشنهاد شده است یا نه بیان داشت: هیچ کشوری را برای میزبانی نمایندگان ایران به AFC پیشنهاد نداده‌ایم و فکر نمی‌کنم عربستان هم کشور ثالثی را پیشنهاد داده باشد تا در کشور فوق بازی با تیم‌های ایرانی برگزار شود.

تاج درباره اینکه کشورهای عربی خواستار تجدید قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند،خاطرنشان کرد: این حرف‌ها اصلاً عملیاتی نیست و صحبت‌های خنده‌داری به‌شمار می‌رود.