در حالی روز گذشته (شنبه) اسامی 18 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام شد که این لیست بدون هماهنگی محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام شد.

ناظم‌الشریعه در این باره اظهار داشت: قرار بود اسامی بازیکنان دعوت شده برای بازی با تاجیکستان دوشنبه یعنی یک روز پس از پایان لیگ برتر فوتسال اعلام شود اما نمی‌دانم چه اشتباهی شده که لیست روز گذشته اعلام شد. این لیست را خودم دادم ولی باید دوشنبه اعلام می‌شد نه شنبه.

ناظم‌الشریعه درخواست کرد که با آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال صحبت کنیم تا اطلاعات بیشتری بدهد.

جابری در ابتدا منکر این موضوع شد که لیست باید دوشنبه اعلام می‌شد اما وقتی به او گفته شد که ناظم‌الشریعه از اعلام لیست تیم ملی در روز شنبه ابراز ناراحتی کرده است، به تسنیم گفت: ما باید یک لیست 25 نفره برای AFC آماده می‌کردیم و تا هفتم دی‌ماه این لیست باید از طریق روابط بین‌الملل به AFC‌ ارسال می‌شد. این کار صورت گرفت اما در این میان، بازی‌های تاجیکستان نیز پیش‌بینی و لیست 18 نفره از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام شد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال تصریح کرد: اسامی 18 بازیکن دعوت شده در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت تا فدراسیون در جریان قرار بگیرد. اینکه آیا لیست باید دوشنبه اعلام می‌شد یا نه، در جریان نیستم و موضوع را پیگیری خواهم کرد.

امیرحسین حسینی مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال هم در این باره به تسنیم گفت: از ناظم‌الشریعه به دلیل اینکه لیست را زودتر اعلام کردیم، عذرخواهی می‌کنیم اما این لیست روز شنبه از سوی کمیته فنی و توسعه فوتسال از طریق اتوماسیون اداری به ما داده شد و در آن قید نشده بود که دیرتر اعلام کنیم یا زودتر. سعی می‌کنیم با کمیته فوتسال هماهنگ بوده تا دیگر شاهد این چنین اتفاقات نباشیم. چون لیست از طریق اتوماسیون اداری روز شنبه به ما اعلام شد تصور کردیم که باید همان روز آن را منتشر کنیم چرا که چیزی مبنی بر اینکه این فهرست باید دیرتر اعلام شود، به ما گفته نشده بود.

اسامی 18 بازیکن دعوت شده به شرح زیر است:

حمید احمدی دزج، احمد اسماعیل پور، سعید افشاری، قدرت بهادری، فرهاد توکلی روزبهانی، مهدی جاوید، علی اصغر حسن زاده ناولیقی، محمدرضا سنگ سفیدی، محمد صفری گلابوند، علیرضا صمیمی، محمد طاهری، حسین طیبی بیدگلی، مهران عالی قدر، افشین کاظمی قزلجه، محمد کشاورز نصرآبادی، سپهر محمدی کمال آبادی، سعید مؤمنی و علیرضا وفایی

بازیکنان دعوت شده باید از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 23 دی 94 در هتل المپیک جهت انجام تمرینات حضور داشته باشند. همچنین اعزام تیم به کشور تاجیکستان همراه با 14 بازیکن خواهد بود.