بعد از رفتن ایمان صادقی گلر دوم قرمزها به تیم دسته اولی خونه به خونه بابل، نیاز به جذب دروازه‌بانی جدید در اردوی سرخ‌ها احساس می‌شود.

برخی رسانه ها از «سعید ابراهیم‌پور» مرد شماره یک نساجی به عنوان یکی از گزینه‌های ارتش سرخ نام برده اند؛ دروازه‌بانی که در ابتدای فصل فاصله‌ای تا پرسپولیسی شدن نداشت. آن روزها درخواست اولیه درودگر مدیرعامل وقت نساجی برای صدور رضایتنامه ابراهیم‌پور 500 میلیون تومان بود اما حالا شرایط فرق کرده است.

از داستان عباس‌زاده تا پیشنهاد طاهری

دفعه اولی که پرسپولیس‌ مشتری دروازه‌بان موفق نساجی در لیگ دسته اول شد، ابراهیم‌پور تا پای میز مذاکره با طاهری مدیرعامل پرسپولیس‌ هم پیش آمد. طرفین حرف‌های‌شان را زدند تا این‌که صحبت از مبلغ 500 میلیون تومانی رضایتنامه این دروازه‌بان شد.

پای معامله درودگر مدیرعامل وقت نساجی به دریافت 300-200 میلیون هم راضی شد با این نیت که به پرسپولیس‌ کمک شود. اما از پول نقد خبری نبود.

قائمشهری‌ها راضی شدند در قبال دریافت یک خودرو به ارزش 200 میلیون تومان دروازه‌بان شماره یک خود را آزاد کنند. با این حال پرسپولیسی‌ها گفتند تعهد می‌دهند از محل درآمدهای‌شان در سازمان لیگ مبلغ مورد نظر نساجی را پرداخت کنند.

طبیعی بود که درودگر راه پیشنهادی مدیرعامل پرسپولیس‌ را نپذیرد. همان زمان چک 150 میلیون تومانی باشگاه قرمزها بابت حق رشد محمد عباس‌زاده در کشوی مدیرعامل نساجی خاک می‌خورد و نقد نمی‌شد. وقتی آنها نمی‌توانستند چک پرسپولیس را نقد کنند دیگر چه امیدی به پیشنهاد جدید مدیرعامل‌شان بود؟

 

جدیدترین گزینه احتمالی دروازه پرسپولیس + عکس

 

16 بازی و 4 کلین‌شیت

به این ترتیب سعید ابراهیم‌پور پرسپولیسی نشد تا در فصل جاری لیگ آزادگان ستون اصلی نساجی درون دروازه‌اش باشد. اما عملکرد گلر مدنظر قرمزها درون دروازه نساجی چه بود؟

ابراهیم‌پور که فصل قبل 8 کلین‌شیت داشت و از خوب‌های لیگ یک لقب گرفته بود، در فصل جاری طی 20 هفته 16 بازی انجام داد تا 4 کلین‌شیت داشته باشد.

این دروازه‌بان 26 ساله در 4 دیدار آخر نساجی فقط 3 مرتبه تسلیم شد تا عامل اصلی کسب 10 امتیاز در دیدار برابر گل‌گهر، آلومینیوم هرمزگان، خیبرخرم‌آباد و فولاد یزد باشد.

در واقع پس از ثبت این نتایج بود که نساجی خود را تا رده ششم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان بالا کشید و امیدوار شد تا با کسب پیروزی برابر تیم پنجم جدول آلومینیوم اراک جایگاهش را ارتقا ببخشد.

 

جدیدترین گزینه احتمالی دروازه پرسپولیس + عکس

 

کم‌دردسر و کم‌هزینه

نساجی چهار روز دیگر در اراک مهمان آلومینیومی است که رقیب جدی این تیم در جدول به حساب می‌آید. حال باید دید قائمشهری‌ها راضی می‌شوند تا در جریان رقابت‌های فشرده این فصل لیگ آزادگان مرد شماره یک خود را برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس‌ آزاد کنند؟

از سوی دیگر آیا قرمزها دوباره بر سر مبلغ رضایت‌نامه این دروازه‌بان دنبال شرایط ویژه پرداخت خواهند بود؟

 

جدیدترین گزینه احتمالی دروازه پرسپولیس + عکس

 

شاید جذب یک دروازه‌بان «پرسپولیسی‌« و البته نه‌چندان پرهزینه (در قیاس با دروازه‌بان‌های مطرح لیگ برتری) برای قرمزها یک سرمایه‌گذاری باشد. به هر تقدیر باید صبر کرد و انتظار کشید که نتیجه چه خواهد شد.

ابراهیم‌پور یک‌ مرتبه در دیدار دوستانه پرسپولیس‌ و نساجی با درخشش برابر شاگردان برانکو خود را به این سرمربی کروات معرفی کرد. شاید بازگشت سرمربی پرسپولیس‌ به تهران کلید حل مشکلات درون دروازه این تیم باشد.