احمد دنیامالی در این باره اظهار داشت: کناره گیری ملوان از لیگ برتر تبدیل به مسئله ای فراتر از یک باشگاه شده است و ما به دنبال احقاق حق طرفداران‌مان و البته حقی که از شهروندان سه استان شمالی کشور ضایع شده است، هستیم و هیچ توافقی برای عدم کناره گیری از لیگ نکرده‌ایم و نخواهیم کرد. هواداران ملوان از مسئولان باشگاه، شهری و استانی انتظار دارند ماجرا را پیگیری کنیم و ما نیز وظیفه داریم این کار را انجام دهیم.

رئیس هیات مدیره ملوان ادامه داد: از مسئولان استانی و نمایندگان ٣ استان شمالی کشور در مجلس شورای اسلامی نیز تشکر می کنیم که به دنبال احقاق حق ملوانان هستند و ما نیز قطعا از موضع خودمان کوتاه نخواهیم امد.

دنیامالی خاطرنشان کرد: هم اکنون هواداران ملوان در استان های شمالی کشور خواهان احقاق حق این باشگاه هستند و ما به عنوان مدیران این باشگاه نمی توانیم از حق مردم کوتاه بیاییم و ماجرا را رها کنیم.

رئیس هیات مدیره ملوان گفت: قطعا روی تصمیم خودمان پافشاری می کنیم و تاکید دارم توافقی برای بازگشت به لیگ برتر انجام نداده ایم چرا که این موضوع برای هواداران مان پذیرفتنی نیست و تا احقاق حق باشگاه از موضع خودمان عقب نشینی نخواهیم کرد.