عبدی: گزارش برخی پرونده ها را ارائه می کنیم

حسین عبدی درباره نشست امروز هیأت مدیره پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در شروع جلسه، محمود گودرزی حضور داشت ولی با توجه به اینکه برای جلسه‌ای در دولت ناچار از ترک وزارتخانه بود، نشست را با نصرالله سجادی ادامه دادیم. پس از جلسه با سجادی هم به اتفاق اعضاء به گفت‌وگو و تصمیم‌گیری درباره مسائل مربوط به تیم و باشگاه پرداختیم.

وی افزود: در این نشست همه اعضای هیأت مدیره حضور داشتند و در این میان آنچه با ارزش است اینکه وزیر ورزش و مسئولان ارشد این وزارتخانه با وجود تمام مشغله‌ها و استرس‌هایی که دارند، به قدری نسبت به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دغدغه دارند که برای چنین جلساتی وقت بگذارند. این موضوع جای قدردانی ویژه دارد. وزارت ورزش تاکنون هر کمکی از دستش بر آمده انجام داده است و قطعا در ادامه مسیر نیز اینطور خواهد بود.

وی افزود: در این نشست گودرزی ابتدا رضایتمندی خود را نسبت به روندی که وجود دارد، اعلام کرد. هر چند رضایت نهایی باید در انتهای کار و در سال‌های آینده رقم زده شود. در این نشست، از سوی مسئولان وزارت و شخص وزیر با توجه به مطالب مطرح شده، دیدگاه‌ها و راهکارهایی مطرح شد که حتما مورد توجه هیأت مدیره قرار خواهد گرفت. همچنین طاهری گزارشی از اقدامات متعددی که در حوزه‌های مختلف مانند مسائل مالی و حقوقی جریان دارد، ارائه کردند. درباره کمبودها، عملکردها و راهکارها صحبت شد. همچنین اقداماتی که باید از مرجعی بالاتر از باشگاه صورت گیرد که در این ارتباط نیز قول همه گونه حمایت داده شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بحث بر سر فوتبال پایه و زیر ساخت‌ها و فراتر از آن، منابع انسانی از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه امروز بود. چشم انداز 10 ساله باشگاه و کمک‌هایی که در این بخش می‌تواند از سوی وزارت ورزش ارائه شود از دیگر مباحث مطرح شده بود. در این ارتباط توضیحات اجمالی را بیان کردم و امیدواریم برای اینکه پرسپولیس بتواند با همین شیب به پیشرفت خود ادامه دهد، گام‌های موثری برداریم.

عبدی خاطرنشان کرد: در مورد مسائلی چون نقل و انتقالات، برنامه‌های آماده سازی تیم و نکاتی که در نشست امروز طاهری و ایوانکوویچ مطرح شد در جلسه‌ای که بین خود اعضای هیأت مدیره بود، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه با توجه به مشکلات بر جای مانده از گذشته و بار مالی سنگین ناشی از آن آیا اقداماتی از سوی وزارت ورزش صورت خواهد گرفت یا نه، تصریح کرد: کمبودها و مشکلات زیادی از گذشته به یادگار مانده است که باید برای رفع آنها راهکارهایی را پیدا کرد. در این ارتباط نقطه نظرات قابل توجهی از سوی گودرزی و سجادی در راستای توانمندسازی باشگاه مطرح شد. اینکه وزیر ورزش و معاونان او برای مسائل این چنینی وقت می‌گذارند خود کمک بزرگی است. در این ارتباط باشگاه اقدامات بسیاری را انجام داده است. بعضی پرونده‌ها بسته شده و در شرف آن هستیم که برخی مشکلات دیگر را هم مختومه کنیم. بدون تردید اگر گزارش اقدامات صورت گرفته ارائه شود، باعث تعجب بسیار خواهد شد و قصد داریم در پایان فصل نسبت به این موضوع اقدام کنیم تا افکار عمومی در جریان بخشی از اقدامات صورت گرفته قرار بگیرند. ضمن آنکه دستیابی به موفقیت نهایی بدون همکاری همگان میسر نیست و باور من همیشه این بوده است که اگر می‌خواهید سریع به جایی برسید، تنهایی بروید اما اگر می‌خواهید به جایی دورتر برسید، باید با هم حرکت کنید.