شیث رضایی در ادامه گفت و گو با پلاس،درباره اینکه چرا در ماجرای میان او و محمد نصرتی بیشتر فشارها از سوی افکار عمومی به سمت وی بود عنوان کرد:اسم.فقط اسم.اسمی که من از نظر حاشیه ای داشتم،محمد نداشت.من یک پسر جوان بودم که از شهرستان آمده بودم.برای بزرگ شدن نیاز به آدم های بزرگ است که به یک جوان مشورت بدهند.شاید من آن آدم را نداشتم.

وی ادامه داد:من در یک سنی به تهران آمدم که فقط جلوی چشمم پرسپولیس بود.هیچ چیز دیگری را نمی دیدم.کافی بود دو شب قبل از بازی،بازیکن تیم حریف مصاحبه کند و بگوید من به پرسپولیس گل می زنم.فقط منتظر بودم او را در زمین ببینم.نمی توانستم بپذیرم کسی اینجور درباره تیمم حرف بزند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد:فکر نکنید من زیاد پول گرفتم.شاهدانش زنده هستند.حبیب کاشانی هست.یک سالی بازیکنی از سپاهان می آمد.او گفت که شیث کاپیتان ماست و ما بیشتر از او به کسی نمی دهیم.آن بازیکن هم رفت.به من چقدر داد؟350 میلیون.اصلا برای ما مبلغ مهم نبود.بازی و تعصب اهمیت داشت.موقعی که انصاری فرد من را خواست سه ساله و سفید بستم.اصلا پول اهمیتی ندارد.فکر کنم خودشان برایم 250 میلیون نوشتند.چون از صبا آمده بودم عرف را به من دادند.

وی درباره اینکه آیا اگر علی دایی به او پیشنهاد بدهد می پذیرد یا نه گفت:نه،نمی روم.من و دایی نمی توانیم با هم کار کنیم.خیلی از بازیکنان دیگر هستند که نمی توانند با برخی مربیان کار کنند.تیموریان نمی تواند با قلعه نویی کار کند.من و دایی تفکراتمان به هم نمی خورد.مثلا او به عنوان مربی شاید تفکرش این باشد که بازیکن زیر توپ بزند ولی من بازیکن دوست داشته باشم بازیسازی کنم.

مدافع پیشین سرخپوشان خاطرنشان کرد:یک مسابقه بود بین صبا و پرسپولیس.من سه بازی نبودم و تیم باخته بود.دایی به زمین رفت و تشویق شد.من که به زمین رفتم هواداران شدید من را تشویق کردند جوری که خودم تعجب کردم و یک لحظه سرم را چرخاندم ببینم با من هستندیا نه.داستان از آنجا شروع شد.هواداران خیلی به من لطف دارند.اسم پسرشان را شیث گذاشتند.طرفدارانی دارم که هنوز روی دست شان تتو شیث است.هنوز هم با هم در تماس هستیم.

وی درباره اینکه آیا پس از ماجرای نصرتی شلاق خورد یا نه گفت:این شایعه بود چون دشمن زیاد دارم.نه من شلاق نخوردم.فقط 2 میلیون جریمه شدم.

رضایی درباره حرکت عجیب خود در پرواز و اینکه گفته بود هواپیما در حال سقوط است اظهار داشت:آن لحظه دوست داشتم یک شوخی خاص کنم.بعد متوجه شدم چه کاری کردم.بعدا حراست آمد.البته از تیم خود ما خبر پخش شد.پرسپولیس جاسوس داشت.هنوز هم دارد.بازیکن می خواهد خودش را شیرین کند و به همین دلیل خبر به بیرون می دهد.