محمود افشاردوست در ادامه ماموریت خود در آلمان که با هدف ارزیابی تیم‌های اروپایی و هماهنگی برای دیدارهای تدارکاتی و دوستانه تیم ملی والیبال ایران است، نشستی با مدیر ایرانی تیم والیبال برلین داشت.

دبیر فدراسیون والیبال درباره این نشست گفت: این جلسه به درخواست کاوه نیرومند مدیر تیم والیبال برلین برگزار شد و در آن راهکارهای همکاری با تیم ایران از سوی این باشگاه مطرح شد.

افشاردوست تصریح کرد: باشگاه برلین آماده میزبانی تیم ملی والیبال ایران در اردوی آمادگی قبل از بازی‌های انتخابی المپیک در ژاپن را دارد و قرار است در صورت تائید این برنامه از سوی فدراسیون والیبال ایران دو دیدار تدارکاتی نیز با تیم ملی والیبال آلمان در این اردو برگزار شود.

وی با بیان اینکه کلیه هزینه‌های تیم ایران بر عهده باشگاه برلین خواهد بود، گفت: در صورتی که این برنامه نهایی شود، می‌توانیم چند دیدار تدارکاتی با دیگر تیم‌های مطرح اروپا  همچون فرانسه و ... هماهنگ کرد به گونه‌ای که از برلین برای برگزاری دیدار تدارکاتی به آن کشورها برویم و دوباره برای ادامه اردو به این شهر برگردیم. این پیشنهاد باشگاه آلمانی را با لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران که در برلین حضور دارد، مطرح کردیم و ایشان نیز ضمن استقبال گفته اگر قبل از اعزام به کره جنوبی و ژاپن این اردو برگزار شود، بسیار مفید خواهد بود.

افشاردوست تصمیم‌گیری در این مورد را به انجام هماهنگی‌های قطعی با دیگر حریفان تدارکاتی اروپایی دانست و گفت: هنوز نمی‌توانیم جواب مثبت به باشگاه برلین بدهیم زیرا باید ابتدا همه برنامه‌های تیم ملی قطعی شود و بعد پاسخ داد.