رضا احدی که روزگاری رودی فولر ایران صدایش می کردند در اوج بی خبری با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرد، همین چند وقت پیش بود که در اوج این مشکلات مالی که برای زندگی اش ایجاد شده بود، از این گفت که به دلیل بی پولی تصمیم گرفته است مسافرکشی کند و کار کردن را برای خودش عار نمی داند.

 

او که حتی در لحظات پیش از بیماری هم اعتقاد داشت اگر منصور پورحیدری، دیگر پیشکسوت تیم اجازه می داد دستیار ناصر حجازی شود و برای 6 ماهی که به پرسپولیس رفته بود، بعد از این همه سال او را شماتت نمی کرد، سرنوشت دیگری برایش رقم می خورد، درست در همان بیمارستانی بستری شد که این اواخر منصورخان برای درمان آنجا بود.

 

احدی خیلی سریع تر از منصورخان وضعیتش دشوار شد و هوشیاری اش را روی تخت بیمارستان از دست داد و به حالت مراقبت های ویژه رفت. بعد از این اتفاقات، همسر احدی که حال و روز خوبی نداشت از این همه بی وفایی به شوهرش گلایه دارد.

 

او با بغض و اشک از این گفته که: «مدیران استقلال را نمی بخشم، چرا در این مدت حتی سراغی از رضای من نگرفتند. ما ایرانی ها عادت کردیم به مرده پرستی، تا یکی مریض شد و گوشه بیمارستان افتاد به یادش می افتیم. این همه رضا در این مدت از همه کمک خواست اما کسی صدایش را نشنید و حالا که گوشه بیمارستان افتاده، تازه همه یادشان افتاده که او هم یک بازیکن فوتبال بوده و برای استقلال بازی کرده.»

 

گلایه هایی که البته خیلی از ستاره های دهه 60 که نه از فوتبال به پولی رسیدند و نه چیزی برای شان در زندگی مانده، دارند. بازیکنانی که ستاره هایی بی مانند در فوتبال ایران بودند اما شرایط بد آن روزهای کشور، استعدادهای شان را سوزاند.

 

بهتاش فریبا یکی از بهترین های آن نسل می گوید: «این سرنوشت تلخ بچه های فوتبالیست در دهه 60 است که مثل کابوس دنبال مان می آید. این بار نوبت رضا احدی رسیده و فقط افسوس برای ما به جا گذاشته است. دعا می کنم او هر چه زودتر سلامتی اش را بدست بیاورد اما انگار سرنوشت ما شوم است.»

رضا احدی اشک های همسر این استقلالی جاری شد؛ مدیران استقلال را نمی بخشم

 

آندو تیموریان، کاپیتان تیم ملی هم در مصاحبه ای برای سلامتی هر چه زودتر سرمربی دوران جوانی اش دعا کرده و گفته مربی ای که خیلی از نسل ستاره های هم دوره با آندو را در عقاب و امیدهای استقلال ساخته است، بتواند هر چه زودتر سلامتی اش را بازیابد و به جمع خانواده فوتبال برگردد.

 

احدی به دلیل بیماری کبد و طحال از هفته قبل در  بیمارستان ایران مهر بستری شده و از دیروز با وخامت حالش به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده و ممنوع الملاقات است.