ایمان صادقی  در خصوص اینکه چرا بعد از حضورش در مجموعه ورزشی درفشی‌فر حاضر نشد با همبازیان و مربیان پیشین خود مواجه شود، گفت: یکسری وسایل شخصی لوکا ماریچ پیش من مانده بود و برای تحویل دادن آنها به مجموعه درفشی‌فر رفتم و آنها را تحویل یکی از نگهبان‌های مجموعه دادم و برگشتم. چون خیلی فرصت نداشتم و باید هر چه سریع‌تر راهی بابل می‌شدم، دیگر لازم ندیدم داخل مجموعه بروم.

وی در واکنش به این موضوع که دلیل عدم خداحافظی‌اش با پرسپولیسی‌ها دلخوری از برانکو بوده است، یادآور شد: برای خداحافظی با همبازیان قبلی‌ام وقت زیاد است! در مورد دلخوری‌ام از برانکو هم فقط می‌توانم بگویم که فوتبال بالا و پایین دارد و من سعی کردم با این شرایط کنار بیایم. برانکو مربی من بوده و بابت زحماتی که برایم کشیده است از او ممنونم. همیشه برای مربیان خود احترام قائل بوده‌ام و برای برانکو و پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه چرا باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته دروازه‌بان جدیدی به خدمت بگیرد، عنوان کرد: تا آنجا که من می‌دانم دوستان از یک ماه قبل از بازی با استقلال خوزستان به دنبال جانشین برای من بودند و با برنامه‌ریزی قبلی بیش از 70 گزینه به باشگاه معرفی شده بود! یکسری از دلال‌‌ها شب‌ها جلوی در باشگاه پرسپولیس می‌خوابیدند تا اول صبح یک دروازه‌بان به باشگاه معرفی کنند. چند دروازه‌بان هم به باشگاه پیغام داده بودند حاضرند مجانی برای پرسپولیس بازی کنند. من مانده‌ام در کل لیگ برتر 70 دروازه‌بان داریم که باشگاه برای جانشینی من این تعداد گزینه داشت!

صادقی در پاسخ به اظهارات اخیر برانکو مبنی بر اینکه صادقی خودش تمایل به ترک پرسپولیس داشت، خاطرنشان کرد: من خیلی دوست داشتم در پرسپولیس بمانم، چون تازه با جو تیم آشنا شده بودم و شرایط روحی‌‌ام خیلی خوب بود. متأسفانه مرا مجبور به جدایی کردند. مسئولان باشگاه به من گفتند که برانکو خواسته راهی تیم دیگری شوم تا بیشتر بازی کرده و پیشرفت کنم.

وی در پایان افزود: به هر حال آنهایی را که باعث جدایی‌ام از پرسپولیس شدند، به خدا واگذار می‌کنم. دلال‌ها خیلی تلاش کردند این اتفاق رخ دهد تا درواز‌ه‌بان مدنظر خود را به باشگاه بیاورند. ضمن اینکه برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم و آرزو می‌کنم پرسپولیس قهرمان لیگ شود. واقعاً این تیم شایستگی قهرمانی در لیگ برتر را دارد.