کلین شیت های سوشا را یادمان نرود

برانکو ایوانکوویچ  درباره انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان برای پنجمین بار اظهار داشت: همان طور که قبلا هم گفتم حق لیونل مسی بود که در مراسم شب گذشته توپ طلا را از آن خود کند. مسی بازیکنی است که تمام خصوصیات یک بازیکن کامل را دارد. او با تکنیک، باهوش، با قدرت و فوتبالیست بی حاشیه ای است که دیشب هم به حق خود رسید  و برای پنجمین بار توپ طلا را از آن خود کرد. 

وی ادامه داد: به نظر بنده مسی حتی می توانست جایزه پوشکاش را از آن خود کند چون یکی از بهترین گل هایی بود که تا به حال دیده ام و درصد آرای خوبی نیز گرفت. واقعا داشتن چنین بازیکنی در یک تیم برای آن مربی یک نعمت بزرگ است. انریکه هم قطعا می داند که بارسلونا شدیدا وابسته به مسی است. 

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سوشا مکانی نیز اذعان داشت: سوشا بازیکن تیم ماست. ما منتظر حضور او در تمرینات هستیم. نباید یادمان برود که همین دروازه بان بود که در چند بازی اخیر دروازه تیم را بسته نگه داشت و عملکرد قابل قبولی داشت. ما چندین بازی متوالی بدون شکست زمین مسابقه را ترک کردیم که سوشا در این موضوع نقش بسیار مهمی داشت.

وی ادامه داد: فعلا تصمیم گرفته شده که در تمرین حاضر نشود اما امیدوارم باشگاه و مسئولان مشکل او را زودتر حل کنند و پیگیر کار او باشند. امیدوارم بتواند زودتر مراحل انضباطی را پشت سر گذاشته و به تمرینات بازگردد. 

برانکو درباره وضعیت تیم پرسپولیس تصریح کرد: در این چند روزه تمرینات مداومی داشتیم. از امروز تمرینات ما به بخش های بدنسازی ترکیبی و تاکتیکی تقسیم می شود که مارکو مربی بدنساز تیم برنامه ویژه ای برای تمرینات بدنسازی دارد. پیگیر وضعیت یک هفته اردو یا در تهران یا در یکی از شهرستان ها هستیم که آرامش جسمی و روحی و روانی تیم حفظ شود تا برای اولین مسابقه بعد از تعطیلات برابر تیم خوب سپاهان که از عنوان قهرمانی خود می خواهد دفاع کند،  شرایط خوبی داشته باشیم. 

برانکو درباره وضعیت دروازه بانی تیم پرسپولیس نیز گفت: در این چند روزه اسم های زیادی از دروازه بان ها را از شما خبرنگاران شنیده ام اما تصمیم آخر را تا شنبه خواهیم گرفت و برای پست دروازه بانی بازیکن مورد نظرمان را جذب خواهیم کرد.