بهروان در تازه‌ترین مصاحبه‌هایش گفته این بازی‌ها دوم و چهارم بهمن در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود و البته تیم‌های پرسپولیس، سایپا، ذوب‌آهن و صبای قم در آن شرکت خواهند داشت. با توجه به تعطیلی طولانی مدت لیگ، مسلما برگزاری این جام فرصت خوبی است تا تیم‌های لیگی از فرم ایده‌آل خارج نشوند و همچنین تنور مسابقات باشگاهی در کشور را دوباره داغ کنند.

 

تقابل سه مربی پرسپولیسی

بی‌گمان حضور برانکو، دایی و گل‌محمدی در جام شهدا، مسابقات این تورنمنت را جذاب‌تر خواهد کرد. نکته جالب در این مورد آن است که پرسپولیس در مسابقات فصل جاری موفق به پیروزی بر هیچکدام از تیم‌های شرکت‌کننده در جام شهدا نشده و بنابراین برگزاری این بازی‌ها فرصت خوبی است تا قرمزها حداقل از دو تیم انتقام بگیرند. ذوب‌آهن در هر دو بازی لیگ و جام حذفی موفق به شکست پرسپولیس شد، آن هم در حالی که بنا به اعتراف خود یحیی، تیم اصفهانی هر دو بازی را به لطف اشتباهات بزرگ داوری با موفقیت پشت سر گذاشت.

 

صبای قم هم اولین تیمی بود که بعد از تراژدی مرگ هادی نوروزی مقابل سرخپوشان صف‌آرایی کرد و یک امتیاز از پرسپولیس گرفت. سرخپوشان در نیمه اول آن بازی کاملا محو و سردرگم بودند، اما نیمه دوم به خودشان آمدند و علاوه بر زدن گل مساوی، دو بار هم تیر دروازه تیم دایی را به لرزه درآوردند. سایپا هم آخرین تیمی است که در مسابقات این فصل موفق به شکست پرسپولیس شده است. شاگردان برانکو در آن بازی یک ضربه پنالتی را توسط مهدی طارمی از دست دادند و البته داور هم برخورد توپ به سر مدافع سرخپوشان را برای سایپا پنالتی گرفت! حالا اگر جام شهدا با همین ترکیب و ترتیبی که اعلام شده برگزار شود، طبعا نبردهای انتقامی پرسپولیس با دو تیم از این سه تیم می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.