هافبک پرسپولیس:خوشحالم سوشا مکانی را ندیدم!

مدافع راست ملی پوش پرسپولیس از انگیزه بالای هم تیمی هایش برای به پایان رساندن یک فصل فوق العاده صحبت می کند و در ادامه با تمجید از هواداران تیمش آنها را بزرگترین پتانسیل برای رسیدن به این هدف می گوید.

رامین رضاییان در گفتگو با خبرنگار ما در مورد شرایط اخیر تیمش صحبت کرده که در ادامه می خوانید:

 

مشکلاتی که برای تمرین داریم برای پرسپولیس زشت است

تمرینات مان را آغاز کرده ایم اما مشکلی که اکنون وجود دارد به واسطه زمین تمرین است. به هیچ وجه زمین تمرینی خوبی نداریم و این برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس زشت است. بازیکنان سرمایه های باشگاه هستند و در ضمن کادرفنی برای رسیدن به نتیجه به آمادگی کامل بازیکنان و البته زمینی برای انجام درست تاکتیک های شان نیاز دارند اما در حال حاضر زمین تمرین مان بزرگترین خطر برای همه ماست. مطمئنا برانکو نمی تواند در چنین شرایطی تمرین تاکتیکی مدنظرش را در این زمین برگزار کند و بازیکنان نیز از مصدومیت واهمه دارند. زمین آزادی هم اعلام کرده اند در صورت بارندگی اجازه تمرین نخواهند داد و این در حال حاضر بزرگترین مانع ما در برابر جسارت و روحیه ای است که برای آغاز مسابقات داریم.

 

نمی دانم چطور از هواداران پرسپولیس قدردانی کنم

تمرین زیادی روی ضربات ایستگاهی می کنم و گلی هم که زدم به خاطر تمرینات زیادی بود که روی این قضیه داشتم. از طرفداران پرسپولیس ممنونم که لطف شان را بار دیگر به من نشان دادم و امیدوارم بتوانم در ادامه مسابقات این لطف را جبران کنم. از اینکه پرسپولیسی ها به من نگاه ویژه داشتند و اینطور به من لطف داشتند ممنون و خوشحالم. خودم در تمرینات خیلی روی ضربات ایستگاهی کار می کنم و جزو آخرین نفراتی هستم که درفشی فر را ترک می کنم و گل زدن را در کل دوست دارم. خدا را شکر در نیم فصل اول دو گل زدم و دو پاس گل نیز دادم و شرایط بد نبود اما هدف بزرگتری دارم و امیدوارم در نیم فصل دوم پیشرفت بیشتری داشته باشم.

 

خوشحالم سوشا مکانی را ندیدم!

تیم های بزرگ همیشه حاشیه دارند و مهم این است که چطور خود را برابر این حاشیه ها محافظت کنیم. تیمی در نهایت موفق خواهد شد که مبارزه با حاشیه ها و مدیریت بر آن را بلد باشد. سوشا دیروز زمانی که در تمرین ما شرکت کرده بود من در جلسه با مسوولان راه آهن حضور داشتم و خوشحالم که او را ندیدم چون نمی توانتستم احساسم را پنهان کنم. از اینکه این مشکل برای او به وجود آمده به شدت ناراحت بودم و بارها با او تماس گرفتم اما موفق به صحبت نشدم. سوشا نان قلب پاکش را می خورد و من سر نماز او را دعا کردم تا هر چه زودتر مشکلاتش برطرف شود. ما پشت او هستیم و پرسپولیس از سوشا مکانی حمایت خواهد کرد تا این مشکل را پشت سر بگذارد. امیدوارم همه در این روزها بزرگی کنند و او بخشیده شود و به فوتبال بازگردد.

 

حیف است این پرسپولیس را حاشیه ها نابود کند

درگذشت هادی نوروزی، درگذشت هوادار و دستگیری سوشا مکانی و ... همه اتفاقاتی بودند که پرسپولیس در این فصل پشت سر می گذارند. ما با ذرگذشت کاپیتان هادی هم قسم شده ایم تا جامی به هواداران اهدا کنیم و روح او را نیز شاد کنیم. تمام اتفاقات را پشت سر خواهیم گذاشت تا در روز پایانی شرمنده هواداران نشویم. حیف است این پرسپولیس را حاشیه ها نابود کند و از هدف مان دور کند. جوانان، پیشکسوتان و کادرفنی و ... همه در کنار هم به دنبال موفقیت پرسپولیس هستیم و امیدوارم دل مردم شاد شود.

 

 

 

صد در صد از خداحافظی خوشحالم

صد در صد از خداحافظی ام از اینستاگرام و فضای مجازی خوشحالم. خیلی ها می گفتند بازیکن پرسپولیس هستی و می توانی تعداد فالوورهایت را به بیش از 400 هزار نفر برسانی و ... اما مگر با افزایش تعداد فالوورها به من جام یا طلا اهدا می کنند؟ هواداران من و پرسپولیس کسانی هستند که در استادیوم حاضر می شوند و 90 دقیقه با تمام مشکلات تیم را تشویق می کنند تا به پیروزی برسیم وگرنه با بیش از این تعداد هوادار در اینستاگرام هم چیزی به من و پرسپولیس داده نمی شود. من هواداران پرسپولیس را در استادیوم می بینم و از آنها انگیزه می گیریم و به فضای مجازی که از اسم آن هم معلوم است چیزی عاید ما نمی شود.

 

دوست ندارم حاشیه ها به دنبالم باشند

از حاشیه متنفرم و در این فصل تمام تلاشم را کردم تا از حواشی به دور باشم. همانطور که گفتم تیم بزرگی مثل پرسپولیس حاشیه های بزرگی دارد و باید کاملا حواس مان باشد. برخی اوقات اتفاقات باعث می شود در کانون حاشیه ها باشیم و باید مراقب این مسائل باشیم. تمرکزم کاملا روی تیم و تمرینات است و می خواهم در تیم ملی و پرسپولیس موفق ظاهر شوم.

 

هر چه داریم از شهداست و خوشحالم در این جام حضور داریم

هر چه داریم از شهداست و این بزرگترین موهبت برای همه ماست که شانس این را داشته ایم با حضور در جام شهدا دینی هر چند کوچک به محبت و فداکاری های نشان دهیم. اگر شهدا نبودند ما اینگونه راحت نمی توانستیم به زندگی بپردازیم و باید همیشه قدردان آنها باشیم و امیدوارم نمایش پرسپولیس در جام شهدا هم رضایت هواداران را به خود جلب کند.

 

هواداران بیایند تمام سه امتیازات از آن ماست

سپاهان تیم خوبی است و از نظر فنی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و این مساله کار ما را در برابر این تیم سخت خواهد کرد. اما ما انگیزه بالایی برای پیروزی بر این تیم داریم و با حضور هواداران مان سه امتیاز را کسب خواهیم کرد. شرایط در نیم فصل دوم و امتیازگیری خیلی سخت است و تیم بالای جدول و پایین جدول ندارد و همه به دنبال امتیاز هستند. من معتقدم اگر هواداران در استادیوم در کنار ما باشند و در هر بازی حداقل 40 هزار نفر را در کنارمان داشته باشیم مطمئنا سه امتیاز را کسب می کنیم و من این قول را شخصا می دهم. اعتقاد دارم باید با همین روند و در سکوت و بدون حاشیه به ادامه مسابقات نگاه کنیم و در پایان فصل به خواسته مان برسیم