منصوریان: مشکلی با رفتن بیرانوند به پرسپولیس ندارم!

علیرضا منصوریان این روزها با چالش تازه ای در نفت تهران روبرو شده است؛ چالشی به نام علیرضا بیرانوند. او که در اعلام کرده کسانی را که نگذاشتند پرسپولیسی شود، نمی بخشد.

 

بیرانوند رفتارهایی می کند که حتی باعث تعجب بازیکنان نفت تهران شده است. در این بین، منصوریان سرمربی زردها فعلا با رفتارهای او ساخته اما ادامه این شرایط بی شک به ضرر خود بیرانوند خواهند بود.

 

منصوریان درباره وضعیت بیرانوند و اخبارهایی که درباره قهر او شنیده می شود، گفت: «من مشکلی با رفتن بیرانوند به پرسپولیس ندارم. امیدوارم متوجه شود من درباره چه چیزی حرف می زنم. اصلا مشکلی ندارم بیرانوند به پرسپولیس، استقلال یا هر تیم دیگری برود. همانطور که قبلا هم گفتم، او از نظر روحی و روانی فعلا آمادگی حضور در این تیم را ندارد.»

 

منصوریان ادامه داد: «می دانم بیرانوند از این موضوع ناراحت است ولی من احساساتی نمی شوم. اگر وضعیت پایدار اخلاقی و خوبی را در بیرانوند می دیدم، کوچک ترین مخالفتی با انتقال بیرانوند نمی کردم و حتی خودم او را به پرسپولیس می فرستادم. مگر من امسال به استقلال و پرسپولیس بازیکن ندادم؟ شرایط را آن موقع طوری دیدم که با الان فرق دارد.»

 

منصوریان با اشاره به شرایطی که بیرانوند دارد، توضیح داد: «به اعضای کادر فنی هم گفتم. علیرضا مثل بچه ای است که جلوی خود را نمی بیند. ما باید از او مواظبت کنیم. چه بسا این مراقبت ویژه ما حتی یک خدمت به خانواده اش باشد.»

 

بیرانوند این روزها رفتارهایی در تمرین نفت دارد که گویا باعث ناراحتی بازیکنان هم شده است. منصوریان در این باره گفت: «بیرانوند دوست دارد از نفت برود، این را با حرکات و کارهایی که در نفت انجام می دهد، نشان داده. او با این حرکات حتی به تیم، مدیر فنی، سرپرست و رئیس باشگاه بی احترامی کرده است. من از مردم خواهش می کنم که به قضیه بیرانوند، احساسی نگاه نکنند. هر اتفاقی که بیفتد، من وظیفه معلمی ام را برای علیرضا انجام می دهم. اصلا هم این بحث ها درست نیست که ما بحث قرمز و آبی دارم.»

 

سرمربی نفت تهران که نگران آینده بیرانوند است، توضیح می دهد: «علی مثل پسر کوچکی است که باید کمک کنیم تصمیمی عقلانی بگیرد. من نگران آینده او هستم. مگر کمال کامیابی نیا و امین حاج محمدی از نفت به پرسپولیس و استقلال نرفتند؟ این باعث افتخار برای خود ما هم بود. شاید به مزاج خیلی ها خوش نیاید که نگذاریم بیرانوند برود ولی کسانی که اخلاق مدارند، می دانند دلیلش چیست. دوست ندارم فردا مشکلی برای علیرضا پیش بیایند.»