منصور قنبرزاده در گفت وگو با کاپ، در واکنش به اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس که عنوان کرده باشگاه نفت شرایط انتقال دروازه بانش به پرسپولیس را مهیا نکرد اظهار داشت: خیلی حرف ها در این رابطه دارم که بزنم اما با توجه به قولی که به خودم داده ام فعلا قصد ندارم چیزی بگویم.

وی در واکنش به انتشار مصاحبه ای از قول منصوریان که در آن عنوان شده مشکلی با رفتن بیرانوند به پرسپولیس ندارد خاطرنشان کرد: علیرضا منصوریان به هیچ وجه موافق جدایی بیرانوند نیست. نمی توان به نوشته های روزنامه ها استناد کرد. منصوریان اگر بیرانوند را نمی خواهد باید نامه رسمی به باشگاه بنویسد و از آن طریق این موضوع را اعلام کند.

مدیرعامل نفت همچنین پیرامون برد شب گذشته تیم امید با درخشش مهاجم تیمش خاطرنشان کرد: بیش از هر چیز کسب این پیروزی را به جامعه فوتبال تبریک می گویم. مطهری هم در بازی دیشب خوش درخشید. او هم یک گل زد و یک پاس گل داد که نشان از آمادگی این بازیکن دارد. امیدوارم او در بازگشت و در تیم نفت هم به همین شکل بدرخشد.

قنبرزاده در این ارتباط که آیا مطهری از تیم نفت جدا خواهد شد یا نه گفت: این هم یکی از مسائلی است که درباره اش حرف زیاد دارم اما فعلا نمی خواهم چیزی بگویم. مطهری یک فصل دیگر با نفت قرارداد دارد و فعلا در خدمت باشگاه نفت است.