اصغر باقریان درباره اینکه گفته می‌شود دو بازیکن برزیلی این تیم خواهان دریافت مطالبات خود شده‌اند و تهدید کرده‌اند که در صورت عدم دریافت قرارداد خود در اردوی ترکیه حاضر نخواهند شد، اظهار کرد: از این حرف‌ها زیاد است. نمی‌دانم چرا یک عده با قصد و نیت سعی می‌کنند از «کاه، کوه بسازند». بازیکنان برزیلی یک سال است که با ما هستند ولی صدایشان در نیامده است. خود من هر روز سر تمرین هستم و همه بازیکنان سرحال و شاداب تمرین می‌کنند. طبیعی است اگر بحثی هم باشد، بازیکنان سر تمرین به خودم می‌گویند.

وی افزود: نمی‌دانم این شایعاتی که مطرح می‌شود درباره کدام تیم است! بعضی‌ها واقعا توهم «خرزو خان» دارند! من این مسائلی که در بعضی رسانه‌ها مطرح می‌شود را در سپاهان نمی‌بینم و هیچ بازیکنی برای این مواردی که می‌گویند با ما صحبتی نداشته است. آنچه که ما در درون باشگاه می بینیم با آنچه که از بیرون درباره سپاهان مطرح می‌شود، کلی متفاوت است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره نارضایتی عبدالله کرمی و اینکه این بازیکن هم درخواست رضایتنامه کرده است، گفت: من تا روز گذشته هم در تمرین بودم ولی هیچکس حرفی نزد. اینها توهماتی است که مطرح می‌شود.

باقریان در ادامه درباره اینکه محرم نویدکیا اعلام کرده است سپاهان دیگر قهرمان نمی‌شود، تصریح کرد: در اینکه رسیدن به عنوان قهرمانی کار سختی است، شکی نیست. اینطور نیست که قهرمانی را داخل سبد بگذارند و به ما تعارف کنند. تعداد تیم‌هایی که امسال برای قهرمانی می‌جنگند، زیاد است. محرم هم به عنوان یک بازیکن با تجربه نقطه نظراتش را گفته ولی حرف او هم این است که قهرمانی سخت است.

وی با اشاره به اردوی تیم سپاهان در ترکیه، خاطرنشان کرد: ما هفته آینده به ترکیه می‌رویم و هشت روز در این کشور می‌مانیم. برای بازی با بعضی از تیم‌های اروپایی  که در آن مقطع زمانی در ترکیه هستند برنامه ریزی کرده‌ایم و بعد از آن آماده نیم فصل دوم خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درباره صحبت‌های حسین فرکی که گفته بود «بزرگترین اشتباهم در سپاهان اعتماد بود»، گفت: من درباره اظهار نظر آقای فرکی حرفی ندارم.