در واقع عقیل بازیکنی اصالتاً مشهدی و پسرخاله رضا قوچان‌نژاد ستاره بی‌چون و چرا و خاطره‌ساز تیم ملی فوتبال کشورمان است که به فوتبالش در لیگ 2 هلند ادامه می‌دهد. او زمانی که در ایران بازی می‌کرد، عملکرد بدی نداشت اما پس از جدایی از تراکتورسازی، دوباره به هلند برگشت تا فوتبالش را ادامه دهد. این بازیکن حالا مدعی است از سوی باشگاه پرسپولیس، پیشنهادی دریافت کرده است. عقیل در این مورد گفت: «باشگاه پرسپولیس یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های ایران است و خیلی خوشحالم از طریق یک واسطه، برای همکاری به من پیشنهاد داده‌اند.»

این بازیکن ادامه داد: «من در ایران فقط تجربه بازی در تراکتورسازی را دارم و می‌توانم بگویم تجربه بسیار خوبی برایم بود. آنجا ده‌ها هزار هوادار داشتند و در هر بازی، اکثر سکوهای ورزشگاه پر می‌شد. تبریز شهر زیبایی بود و برایم خاطرات زیادی در پی داشت اما امروز نمی‌دانم باشگاه پرسپولیس و حتی استقلال از تراکتورسازی بزرگتر هستند یا نه؟ به هر حال پرسپولیسی‌ها به من پیشنهاد داده‌اند و من هم باید خودم را آماده شروع مذاکرات کنم.»

اعتمادی در نهایت گفت: «واقعاً خوشحال می‌شوم اگر فرصتی دست بدهد و دوباره به فوتبال ایران برگردم. در این صورت شاید بتوانم خودم را به کادر فنی تیم ملی نیز ثابت کنم و به آرزویم که رسیدن به اردوی تیم ملی ایران است، برسم.»