شمسایی:دوست دارم بازی خداحافظی‌ام قشنگ باشد

در روزهای پس از قهرمانی وحید شمسایی همه منتظرند تا تکلیف بازی کردن یا خداحافظی‌‌اش را مشخص کند.

 

عباس ترابیان گفته باید خداحافظی باشکوهی داشته باشی.

آقای ترابیان به من محبت دارد. همین‌طور صادق درودگر که گفته برای خداحافظی من برنامه‌ریزی مدون کرده است ولی هنوز وضعیت آسیب‌دیدگی‌ام مشخص نیست. تا دوشنبه هفته بعد فیزیوتراپی می‌کنم و آن موقع مشخص می‌شود که آیا باید پایم را جراحی کنم یا خیر. اگر هم جراحی کنم باید نوع عمل و طول دوره درمان را در نظر بگیرم ولی باید از محبتی که همه دوستان به من دارند تشکر کنم.

دوست داری برایت مراسم هم بگیرند؟

در هر حال دوست دارم اگر تصمیم به خداحافظی گرفتم، مراسم خداحافظی‌ام قشنگ و کامل باشد. هیچ‌وقت یادم نمی‌رود وقتی رضا حیدریان می‌خواست از فوتسال خداحافظی کند، اسپانیا را دعوت کردند ولی برنامه خداحافظی‌اش مختصر بود. دوست دارم مراسم خداحافظی من قشنگ باشد تا برای بازیکنان آینده هم همین اتفاق رخ بدهد.

برنامه فصل آینده لیگ اعلام شد و بناست که بازی‌ها در اردیبهشت برگزار شود. شما موافقی؟

سال آینده هم جام جهانی‌ را داریم و هم جام باشگاه‌های آسیا. معتقدم نه تیم ملی باید متضرر شود و نه باشگاه‌ها. باید به کمیته فوتسال و مسئولان سازمان لیگ خسته نباشید گفت ولی واقعیت این است که باید جوری برنامه‌ریزی شود که به لیگ لطمه نخورد. ضمن اینکه جام باشگاه‌های آسیا هم در مردادماه برگزار می‌شود‌؛ یعنی در روزهایی که قرار است جام باشگاه‌های آسیا برگزار شود. به نظرم اگر بازی‌ها انجام شود و بعد بازیکنان وارد جام جهانی‌ یا جام باشگاه‌های آسیا شوند، بهتر است. ما خودمان نتیجه این کار را دیدیم. یعنی بعد از برگزاری چند مسابقه در لیگ راهی جام باشگاه‌ها شدیم که این موضوع به ما کمک زیادی کرد.

وضعیت قراردادت با تأسیسات چطور است؟

تأسیسات باشگاه بسیار بزرگی است. قرارداد من تمام شده و دست مسئولان باشگاه هم باز است تا هر تصمیمی که دوست دارند بگیرند. شرطی هم مطرح نکرده‌ام چون باشگاه باید اول بگوید که مرا می‌خواهد یا خیر.

فکر می‌کنی بازیکنی پیدا شود که بتواند جای تو را در فوتسال ایران بگیرد؟

بازیکن مانند وحید شمسایی در فوتسال ما زیاد است، منتها شاید فرقی که من با بقیه دارم و از آنها متمایز می‌شوم این است که من از فوتسال و کسب قهرمانی سیر نمی‌شوم.