دیدار با قطر تفاوتی با سایر دیدارها ندارد

 حبیب کاشانی در خصوص شروع خوب این تیم در رقابت قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک گفت: ابتدا باید از میزبانی قطر و زحمات مسولان برگزاری مسابقات و کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر کنم که شرایط خوبی را برای تیم ها بوجود آورده اند. خوشبختانه تیم ایران شروع خوبی در مسابقات داشت و با وجود اینکه بازی اول تیم ها معمولا سخت و دشوار است توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. در حالیکه سوریه هم تیم خوب و جنگنده ای بود که پا به پای تیم ایران بازی کرد.

کاشانی با اشاره به بازی فردا مقابل قطر گفت: با وجود اینکه قطر میزبان مسابقات است، بازی فردا تفاوتی با سایر بازی ها ندارد و فقط باید تمرکزمان روی بازی و گرفتن سه امتیاز باشد. ضمن اینکه نباید بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند را فراموش کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید افزود: بازی قطر و چین را همراه با کادرفنی تیم امید در ورزشگاه تماشا کردیم. قطر تیم قدرتمند و خوبی است که با مربی اسپانیایی خود فوتبال با کیفیتی را به نمایش می گذارد و باید حساب شده مقابل آن ها بازی کنیم.

کاشانی ادامه داد: ما فراتر از المپیکی شدن فکر می کنیم و برای قهرمانی و بردن جام به ایران به مسابقات آمده‌ایم. برای رسیدن به این هدف نیز باید تلاش کنیم و بجنگیم و هر حریفی را شکست بدهیم.

مدیر تیم فوتبال امید در پایان با ابراز تاسف از مشکلات پیش آمده برای نمایندگان رسانه های ایرانی گفت: بابت عدم صدور آی دی کارت مسابقات از مسولان فدراسیون فوتبال قطر و برگزاری مسابقات گلایه مند هستیم و امیدواریم که هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. تمامی خبرنگاران کشورهای مختلف برای پوشش مسابقات باید از حقوق یکسان برخوردار باشند و بحث fair play باید داخل و خارج زمین مسابقه رعایت شود.