خواسته‌های مظلومی بهانه و البته «خطی» است!

حسن روشن در خصوص اینکه وی به همراه افشارزاده از ورزشگاه امام رضا (ع) برای تیم‌های پایه استقلال بازدید کرده بود و مباحث مختلف، صحبت‌های زیر را انجام داد.

 

*پرسپولیسی‌ها تکلیف درفشی‌فر را روشن کنند

از ابتدا باشگاه استقلال به دنبال ورزشگاه امام رضا بود و اگر پرسپولیسی‌ها به دنبال این ورزشگاه هستند باید اول تکلیف ورزشگاه درفشی‌فر را مشخص کنند. آنها این ورزشگاه را در اختیار دارند ولی استقلال برای تیم‌های پایه‌اش زمین ندارد.

 

*خودم با افشارزاده ورزشگاه امام رضا را دیدم

ما 20 روز پیش به همراه افشارزاده و توفیقی از ورزشگاه امام رضا دیدن کردیم و البته سری هم به ورزشگاه شهید کاظمی زدیم. ورزشگاه شهید کاظمی چمن طبیعی دارد و ورزشگاه امام رضا چمن مصنوعی. ورزشگاه شهید کاظمی نیز دارای استخر و سونا است و ورزشگاه امام رضا جایگاهی را دارد که بتوان بلافاصله در آن استخر و سونا احداث کرد.

 

*ورزشگاه‌ امام رضا و کاظمی به درد تیم‌های بزرگسالان نمی‌خورد

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: از ابتدا هم قرار بود ورزشگاه برای تیم‌های پایه باشد و اصلا بحث بزرگسالان نیست. هیچ کدام از این دو ورزشگاه مناسب تمرین استقلال و پرسپولیس نیست. اصلا بحث واگذاری این دو ورزشگاه توسط خود ما انجام شد و خوشبختانه شنیدم که آقای قالیباف بلافاصله به نامه ما پاسخ مثبت داده است. این یک قدم بزرگ است ولی مطمئن باشید که این دو ورزشگاه به درد تیم‌های بزرگسالان نمی‌خورد.

 

*هنوز تکلیفم با آکادمی استقلال مشخص نیست

هنوز تکلیفم با آکادمی مشخص نیست. من بارها اعلام کردم اگر قرار باشد در آکادمی فعالیت کنم کاری به باشگاه ندارم حتی ورزشگاه امام رضا را خودم انتخاب کردم و به همراه آقای افشارزاده از این استادیوم بازدید کردم. البته اگر استقلال بخواهد از آن استفاده کند مشکلی نیست اما مطمئن باشید که این ورزشگاه تنها به درد تیم‌های پایه و کسانی که از خوابگاه آن استفاده می‌کنند، می‌خورد.

 

*مظلومی نباید به ترکیب تیمش دست بزند

روشن در ادامه  در خصوص نقل و انتقالات استقلال گفت: به نظر من استقلال شخصیتی پیدا کرده که نباید به ترکیب آن دست زد. اگر یادتان باشد چند وقت پیش مصاحبه کردم و گفتم استقلال در انتظار یک بحران باشد و آتش زیر خاکستر در راه است. به نظر من اصلا نیازی به آوردن بازیکن نیست و فقط این تیم باید از لحاظ روحی و مالی تقویت شود. اگر این تیم دست بخورد مطمئن باشید دچار مشکل می‌شود.

 

*مظلومی به دنیال تکرار اشتباهات گذشته است

مظلومی بعضی وقت‌ها کارهایی می‌کند که همه تصور می‌کنند او باز هم دنبال تکرار اشتباهات گذشته است. در حال حاضر مظلومی می‌گوید بازیکن می‌خواهم که اگر باشگاه نگرفت و فردا تیمش پایین آمد، بهانه داشته باشد. مربی که به تیمش اطمینان داشته باشد هیچ وقت به دنبال بازیکن نیست. به نظر من مسئولان باشگاه استقلال به جای گرفتن بازیکن به قول‌هایی که به بازیکنان داده‌اند، بچسبند و مطمئن باشند این تیم نتیجه می‌گیرد. استقلال پتانسیل بالایی دارد که بین سه تیم اول باشد ولی به شرطی که یک نفر در این تیم تصمیم‌گیرنده باشد. افشارزاده همه کاره است و نباید اجازه دخالت بدهد.

 

*چطور مظلومی همین تیم را صدرنشین کرد؟

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به اینکه در فهرست مظلومی تمامی ستاره‌های لیگ جمع شدند و با اضافه شدن این نفرات باید جوانان از ترکیب 11 نفره استقلال کنار بروند، گفت: همه این خواسته‌های مظلومی بهانه و البته خطی است. من باز هم تاکید می‌کنم مظلومی چون فکر می‌کند نمی‌تواند تیمش را در صدر جدول نگه دارد با بحث بازیکن و مسائل مالی بهانه می‌آورد. خودتان هم می‌دانید ریشه این کار به این دلیل است که استقلال آکادمی قوی ندارد. ولی دیدید که استفاده از جوانان جواب داد. چطور مظلومی توانست با همین جوانان تیم را صدرنشین کند اما حالا دنبال بازیکن است؟ او بختیار رحمانی،‌ آرش افشین، مسعود حسن‌زاده و خیلی‌های دیگر را می‌خواهد چکار؟ می‌خواهد روزبه چشمی،‌انصاری،شهباززاده، رمضانی، برزای، نورافکن و خیلی‌های دیگر را کنار بگذارد؟ وقتی بازیکن سرباز است چگونه می‌تواند به استقلال بیاید؟

 

*درخواست‌های مظلومی بهانه و خطی است

روشن با اشاره به اینکه درخواست‌های مظلومی به نوعی خطی محسوب می‌شود، گفت: من قبلا هم به مظلومی گفتم اگر به استقلال برگشتی اشتباهات گذشته را تکرار نکن و مطمئن باش تمامی پیشکسوتان حامی تو هستند. الان اتفاقاتی در استقلال رخ داده است که نمی‌خواهم آنها را باز کنم ولی به موقع همه چیز را خواهم گفت. مگر سال گذشته قلعه‌نویی 6 بازیکن در نیم‌فصل نگرفت؟ چه اتفاقی افتاد؟ با آمدن 6 بازیکن به استقلال 6 جوان این تیم تلف می‌شوند و این با عقل جور درنمی‌آید که یک تیم بتواند 6 بازیکن تیمش را تغییر دهد و خیلی راحت نتیجه بگیرد. هماهنگی این 6 نفر زمان‌بر است و تا اینها بخواهند با تیم هماهنگ شوند استقلال صدر جدول که هیچ مقام پنجم را هم از دست می‌دهد.