سن برخی از بازیکنان قطر بالاتر از محدوده مسابقات بود

از قطر، محمد مایلی‌کهن پس از شکست 2 بر یک مقابل قطر، گفت: از ابتدای بازی نمی‌شد خیلی هجومی بازی کرد. بازیکنان ما تمام تلاش‌شان کردند و عملکرد خوبی داشتند. از نظر فیزیکی بازیکنان حریف قوی‌تر بودند. احساس می‌کنم برخی از بازیکنان حریف سن‌شان بیشتر از محدوده مسابقات بود. چهره برخی از این بازیکنان نشان می‌داد سن شان بالاتر است و من اینطور فکر می‌کنم.

وی افزود: بازیکن شماره 3 قطر به نظر می‌رسید سنش بالاتر از محدوده مسابقات است. تیم همدلی داریم و بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا نتایج خوبی بگیریم. فوتبال همین است. حق ما باخت نبود. باید حداقل به تساوی می‌رسیدیم.

مایلی‌کهن در مورد بازی با چین گفت: در بازی با چین تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

مدیر فنی تیم امید تاکید کرد: به نظر شما ما چطور بازی کردیم؟ مستحق باخت بودیم؟

خبرنگاران به مایلی‌کهن گفتند که ایران حداقل می‌توانست مساوی بگیرد که او جواب داد: من هم همین نظر را دارم و یکی از دلایل جذابیت‌های فوتبال همین است که همه توپ‌ها گل نمی‌شود و همیشه تیم‌های برتر پیروز نمی‌شوند باید مقابل قطر یک امتیاز می‌گرفتیم. به دنبال جبران این باخت در بازی بعدی هستیم تا جبران مافات کنیم.

مایلی کهن در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا گرفتن دو دقیقه وقت تلف شده با وجود انجام شش تعویض و اتفاق افتادن یک پنالتی عجیب نبود، گفت: دقیقا همین طور است و ما هم این مساله را به داور اعلام کردیم و شش بازیکن تعویض شد و صحنه‌هایی اتفاق افتاد که وقت تلف شد در صحنه پنالتی بیش از یک دقیقه وقت تلف شد البته این نظر داور بود.

وی در مورد اینکه قرار است کی‌روش بعد از بازی دوم قطر را ترک کند و حضورش کمکی به تیم امید کرد و اصلا کنار این تیم حضور داشت، گفت: به نظرم این سوال را از خود کی‌روش و از حامیانش بپرسید. من نمی‌توانم در این مورد پاسخی بدهم.