امید عالیشاه هافبک تهاجمی پرسپولیس با رد این شایعه که گفته می‌شود بازیکن مدنظر نفت تهران برای معاوضه با بیرانوند است، می‌گوید به هیچ‌وجه بازیکن مدنظر نفت، من نیستم و هیچ شخصی از باشگاه نفت و یا از باشگاه پرسپولیس در خصوص حضورم در باشگاه دیگری با من حرفی نزده و مسائل اخیر هم فقط شایعه‌ای بیش نبوده و نیست.

 

بازیکن پرسپولیس ادامه می‌دهد: چندی قبل این خبر شنیده شد که باشگاه نفت به دنبال مهدی طارمی است که بازیکن ما هم قاطعانه جواب داد به هیچ‌ تیمی جز پرسپولیس فکر نمی‌کند و تا آخر قراردادش هم در این تیم خواهد ماند که به نظرم این موضوع مهم بود و نشان از علاقه و تعصب بازیکن ما به پرسپولیس داشت.

عالیشاه در مورد پیشنهاداتش از خارج از ایران نیز تأکید کرد: چند تیم بلژیکی و یونانی کماکان خواهان حضور من هستند اما من گفتم به هیچ‌وجه در صدد رفتن به تیم دیگری نیستم و فقط به پرسپولیس فکر می‌کنم.

عالیشاه در رابطه با دلایل غیبتش نیز خاطرنشان کرد: فقط به دلیل امتحانات دانشگاهی‌ام در چند روز تمرین پرسپولیس حضور نداشتم و غیبتم هم هیچ دلیل دیگری نداشت هرچند در این رابطه متأسفانه حاشیه‌های دیگری درست کردند که برایم اصلاً مهم نیست.

بازیکن تهاجمی سرخپوشان در پایان در رابطه با شرکت تیم‌شان در جام شهدا نیز خاطرنشان کرد: حضور ما در جام شهدا مطمئناً به سود تیم خواهد بود چون ما در تعطیلی لیگ نیاز به انجام بازی داریم و بدون شک این مهم هم فقط با انجام دیدارهای مختلف برای تیم ما میسر خواهد شد. در حال حاضر برگزاری بازی‌های جام شهدا بهترین فرصت برای تیم ماست که با حضور در آن به بهترین شکل خودمان را برای استارتی پرقدرت در نیم‌فصل دوم آماده کنیم.

عالیشاه در مورد امکان جبران فاصله 5 امتیازی پرسپولیس با صدر و دیدارهای حساس تیم‌شان با سپاهان و ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: هدف ما بازی به بازی پیش رفتن است، به همین دلیل به استقلال کاری نداریم بلکه به این موضوع خوب واقف هستیم که با ادامه درخشش مانند چند بازی اخیرمان قادر خواهیم بود به صدر برسیم. در این بین، بازی با سپاهان و ذوب‌آهن هم برای تیم‌مان خیلی مهم است چون دو تیم پرقدرت اصفهانی جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند.