فدراسیون فوتبال هزینه های تیم فوتبال امید ایران را در فاصله مرداد سال نود و سه تا سی ام اذر امسال اعلام کرد. بنا بر گزارش فدراسیون، هزینه های اردوهای تیم امید ایران دو میلیارد و دویست و چهل ونه میلیون تومان بوده است. در بخش هزینه های مسابقات تیم امید ایران، مبلغ یک میلیارد و پانصد و هشتاد و دو میلیون تومان هزینه شده است.

 

فدراسیون فوتبال ایران در بخش حق الزحمه مربیان و کادرفنی تیم امید ایران اعلام کرد در فاصله چهارده ماه گذشته یک میلیارد و صد و هفتاد و دو میلیون و ششصد و پنجاه و سه هزار و سیصد و چهل و هفت تومان برای تیم امید ایران پرداخت شده که مجموعا تنها در این فاصله زمانی پنج میلیارد تومان برای برنامه های تیم امید هزینه شده است.

 

بنا بر گزارش فدراسیون فوتبال در این مدت از سوی کمیته ملی المپیک ایران مبلغ یکصد و سی و دو میلیون تومان برای هزینه بلیط تیم ملی امید ایران پرداخت شده است ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان چند روز قبل از عزیمت تیم امید به مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ریو در کشور قطر مبلغ چهارصد میلیون تومان برای تامیم هزینه ها و حتی بخشی از پاداش امیدها به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرد.

 

در گزارش مالی فدراسیون که در اختیار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته درباره سایر مبالغی که تحت عنوان کمک های مردمی و افراد خیر از آن در روزهای گذشته در رسانه ها  یاد شده بود آمده است.

 

مبلغ سیصد و پنجاه میلیون تومانی که آقای کاشانی مدیر تیم امید در مورد آن صحبت کرده بود در نزد فدراسیون چنین رقمی موجود نیست و به حساب واریز نشده است ضمن اینکه در این مدت تنها از طریق شهرداری منطقه یک، مبلغ دویست میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز شد و در همان روز آقای کاشانی ان را برای هزینه کردهای تیم امید دریافت کرده است.