استقلال رقیب جدی ندارد!

درباره بیماری رضا احدی اظهار داشت: متاسفانه در فوتبال و به طور کلی ورزش کشورمان کمترین اهمیت به بیمه ورزشکاران داده می شود. وقتی ورزشکاری برای کشورش تلاش می کند و افتخار می آفریند باید از سوی وزارت ورزش یا سازمان ورزش آن کشور تحت حمایت کامل بیمه پزشکی قرار بگیرد. 

وی ضمن ابراز تاسف از درگذشت برخی پیشکسوتان ورزش طی روزهای و یا سال های اخیر از دنیا رفته اند بیان داشت: وقتی ورزشکاران چه در دوران ورزش و چه در دوران بازنشستگی بیمه قابل قبولی داشته باشند می توانند از طریق آزمایش های مختلف همواره بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی شان را به موقع متوجه شده و در صدد درمان آنها برخواهند آمد. اینکه یک بیماری تا آنجا پیشرفت کند که برای درمان آن با هزینه های آنچنانی مواجه شود روش عاقلانه ای نیست.سوال من این است چرا ورزشکاران ما بیمه نیستند؟

بازیکن پیشین لیگ اتریش با اشاره به شرایط ورزشکاران در آن کشور خاطرنشان کرد: در دورانی که آنجا فوتبال بازی می  کردم بیمه بودم و اتفاقا دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفتم که یک بار آن مربوط به جراحی ریه می شد. در آن زمان حتی یک ریال هم هزینه نکردم. ورزشکار حرفه ای باید در فواصل اندک تحت نظر پزشک باشد و اتفاقی که این اواخر برای منصور پورحیدری رخ داد و حالا برای رضا احدی به شکل دیگری شاهدش هستیم نباید اتفاق بیفتد.

پاشازاده ضمن آرزوی سلامتی برای رضا احدی گفت: آخرین سال بازی رضا احدی با اولین سال حضور من در استقلال همزمان شد. و همواره برای او احترام خاصی قائل بوده ام. امیدوارم هرچه زودتر باز هم او را در جمع فوتبالی ها ببینیم و مشکلش را پشت سر بگذارد. 

کاپیتان اسبق استقلال همچنین درباره شرایط این تیم در لیگ برتر اذعان داشت: استقلال روند یک نواختی را طی کرده و این در فوتبال روز دنیا یعنی موفقیت. تیم هایی که دو بازی خوب هستند، دو بازی معمولی و دو بازی افت می  کنند در نهایت نتایج خوبی عایدشان نمی شود. اما استقلال تا اینجای فصل روند یکنواختی را که همواره روبه بالا بوده طی کرده است.

پاشازاده در این باره که کدام تیم ها رقبای جدی استقلال برای کسب قهرمانی محسوب می شوند، تاکید کرد: به اعتقاد من استقلال در این فصل رقیب چندان جدی ندارد. شاید ذوب آهن نسبت به سایر رقبا تیم تر باشد اما شخصیت قهرمانی ندارد. پرسپولیس هم در نیم فصل اول روند یکنواختی را طی نکرده و ممکن است در نیم فصل دوم با توجه به شرایط فعلی اش تا حدودی خطرساز باشد اما به اعتقاد من اگر استقلال روند نیم فصل اولش را حفظ کند می تواند جام قهرمانی را به هوادارانش هدیه دهد.