بازیکنی که استقلالی شدنش حسرت مظلومی شد

باشگاه استقلال بیانیه‌ای را روی خروجی خود قرار داده که در آن اشاره داشته به چرایی جذب نشدن بازیکنان مورد نظر پرویز مظلومی در نیم فصل نقل و انتقالات. در میان بازیکنانی که نامشان برده شده موضوع جذب رسول نویدکیا مهمتر از دیگران است که سرمربی آبی‌ها بارها به آن اشاره کرده است.

 

مسئولان باشگاه استقلال در بیانیه‌ای که صادر کرده‌اند، دلیل به توافق نرسیدن با این بازیکن را همکاری نکردن باشگاه سپاهان عنوان کرده‌اند. استقلالی‌ها اعتقاد دارند سپاهانی‌ها که ابتدا موافق حضور رسول در این باشگاه بودند، ناگهان تغییر موضع داده و از فروش این بازیکن منصرف شده‌اند.

 

با وجود این اما مظلومی به شدت حسرت نداشتن این بازیکن را می‌خورد و اعتقاد دارد که نویدکیا می‌توانست در ادامه لیگ به کارش بیاید. او حتی پس از اینکه متوجه می‌شود باشگاه دیگر قدرت خرید این بازیکن را ندارد با حسرت و افسوس می‌گوید: «کاش نویدکیا را می‌خریدیم. او به کار می‌آمد و می‌توانست جای خالی کرار را پر کند.»

 

سرمربی استقلال چنان میل و اشتیاقی به جذب این بازیکن داشت که شاید اگر باشگاه‌نشین‌ها قدری تحرک بیشتری از خود به خرج می‌دادند یا علی نظری جویباری را مسئول این کار می‌کردند، می‌توانستند نویدکیا را به خدمت بگیرند.

 

بازیکنی که مظلومی اعتقاد داشت در پست بازیساز به کارش می‌آید. حال با منتفی شدن قطعی جذب نویدکیا و نداشتن گزینه‌های مناسب روی گزینه‌های خارجی تمرکز شده که بعید است به راحتی بازیکنی دلخواه به خدمت گرفته شود. استقلالی که در جذب خارجی‌ها غالبا ناکام بوده چگونه می‌تواند دوباره اعتماد کند به بازیکنانی از این دست؟!