سعید رمضانی درباره آخرین وضعیت تیم راه آهن اظهار داشت: تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری می کنیم و درصدد رفع نواقص موجود هستیم. از طرفی در بخش مدیریتی هم سخت به دنبال جذب بازیکنان جدید می باشیم.

وی درباره اظهارنظر حجت الاسلام علی پور مبنی بر اینکه فروزان هم باید مانند سوشا مکانی برایش مجوز صادر شود تا بتواند بازی کند خاطرنشان کرد: من از این مساله اطلاعی ندارم اما اگر علیپور این چنین حرفی زده باشد حتما با او جلسه خواهم گذاشت و مشکلات را حل خواهیم کرد. موضوع فروزان اصلا ربطی به ماجرای سوشا مکانی ندارد. فرهاد کاظمی به خاطر یک مصاحبه از او شکایت کرد و بعد هم رضایت داد. اگر قرار باشد به خاطر این چنین چیزها بازیکن نتواند بازی کند که دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

سرپرست تیم راه آهن درباره آخرین وضعیت میلاد محمدی به روسیه اذعان داشت: در بخش کلان باشگاه صحبت ها و مذاکراتی در حال رد و بدل شدن است. اگر شرایط مناسب باشد این انتقال صورت می گیرد و اگر هم نه که میلاد در تیم راه آهن باقی خواهد ماند.

وی درباره اردو زدن تیم راه آهن در کیش افزود: قرار شد شنبه به کیش برویم و اردویی در آن جا داشته باشیم اما به این دلیل که چند تیم در آنجا حضور دارند و زمین تمرینی برای ما وجود نداشت تصمیم گرفتیم صبح و بعد از ظهر در تهران تمرینات خود را پیگیری کنیم و چهارشنبه شب به کیش برویم و یک بازی دوستانه انجام دهیم و سپس جمعه شب به تهران برگردیم. این طور حال و هوای بازیکنان هم کمی عوض می شود.

مربی سابق تیم سیاه جامگان درباره مشورت دادنش در بخش فنی به مهدی تارتار توضیح داد: فعلا این قدر مسائل مدیریتی و بحث نقل و انتقالات مرا درگیر کرده است که در طول روز تنها چند دقیقه مهدی تارتار را می بینم. با این حال به زودی با تارتار صحبت می کنم و اگر دوست داشته باشد در بخش فنی هم مشاوره هایی به او خواهم داد.

رمضانی در پایان درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه راه آهن گفت: هنوز فعالیت ما در بازار نقل و انتقالات  نیم فصل به پایان نرسیده و امکان دارد نفراتی در بخش جلوی تیم مان جذب کنیم اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.