افشارزاده: در استقلال هیچ مشکلی نیست

بهرام افشارزاده درباره اینکه چرا برخلاف خواسته استقلالی‌ها ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس رسید و آبی‌ها باید به ورزشگاه امام رضا (ع) بروند، گفت: همه چیز بستگی به نحوه استفاده ما از این ورزشگاه دارد و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم از ورزشگاهی که به باشگاه‌ها واگذار شده، به نحواحسن استفاده کنیم. دو شهردار و مدیر تربیت‌بدنی مناطق 18 و 19 شهرداری تهران هم قول همکاری در این خصوص را داده‌اند و به نظرم استفاده از ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا (ع) هم بستگی به توانایی‌ها و انجام کارهای استثنایی دارد.

وی ادامه داد: در خصوص واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به استقلال هم بحثی نبود و صحبت‌ها و مسائلی در رسانه‌ها بود که باعث شد دوستان ما در استقلال روی عدم آگاهی به این موضوع حساس شوند. استفاده ما هم برای آکادمی خواهد بود و در نهایت امروز با حضور سجادی، مدیران عامل دو باشگاه و اعضای هیئت مدیره قرعه‌کشی صورت گرفت که ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس رسید و ورزشگاه امام رضا (ع) به ما تعلق گرفت. همان‌طور که رضایی، مدیرکل تربیت بدنی شهرداری هم اعلام کرده است این دو ورزشگاه از نظر محتوایی یکی هستند و فقط بستگی به نوع و چگونگی استفاده ما دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه ورزشگاه امام رضا (ع) چمن مصنوعی است و آیا چمن مصنوعی برای استقلالی‌ها قابل استفاده است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم همه چیز بستگی به نوع استفاده ما دارد. چمن مصنوعی هم قابل استفاده است. در جایی که مجمع عمومی فدراسیون فوتبال این امکان را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نداد تا ساختمان‌هایی که متعلق به خودشان است، به آنها واگذار شود، باید از شهرداری تهران تشکر کرد که دو ورزشگاه را به این دو باشگاه واگذار کرد. از قالیباف هم تشکر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با همکاری دو شهرداری منطقه 18 و 19 شرایط خوبی را برای دو باشگاه پرطرفدار تهرانی فراهم کنیم.

افشارزاده در واکنش به این سؤال که بهتر است در فرصت پیش آمده در خصوص مشکلات مالی استقلال هم صحبت کند در حالی که محل مصاحبه را به دلیل عصبانیت از این سؤال ترک می‌کرد، گفت: هیچ مشکلی نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص درگذشت رضا احدی اظهار داشت: از این ضایعه تلخ بسیار ناراحت شدیم. بعد از درگذشت غلامحسین مظلومی این اتفاق بسیار تلخ بود و امیدوارم خداوند به خانواده احدی صبر بدهد و ما هم از طرف باشگاه استقلال تسلیت ویژه به خانواده آن مرحوم می‌گوییم و متأسفیم که احدی را از دست دادیم.