علی محسن زاده دروازه بان تیم ملی امید که همراه ملی پوشان به دوحه قطر رفته و با امیر عابدزاده و احمدرضا اخباری رقابت می کند به واسطه نیمکت نشینی در تیم نفت تهران خواهان جدایی این تیم شد و توانست رضایت علیرضا منصوریان را برای پیوستن به تیم دیگری جذب کند.

محسن زاده که کارشناسان و مربیان معتقدند آتیه بسیار خوبی داشته و می تواند یکی از گلرهای صاحب نام فوتبال در سال های آتی باشد به واسطه استفاده نفت تهران از دو گلر بزرگسال فرصت بازی کردن نداشته و توانسته منصوریان مجاب کند که برای از دست ندادن فرصت ها به تیم دیگری رفته و بتواند در مسابقات رسمی توانایی های خود را به نمایش بگذارد. 

محسن زاده طی روزهای  گذشته به باشگاه پرسپولیس و برانکو معرفی شده و عصر روز گذشته در درفشی فر خبری مبنی بر این گلر جوان یکی از گزینه های پرسپولیس محسوب می شود بین نزدیکان تیم و برخی خبرنگاران دهان به دهان می چرخید.

شایعه شده بود محمدباقر صادقی گلر ذوب آهن قصد پیوستن به فولاد را دارد و یحیی گل محمدی که با محسن زاده در نفت تهران کار کرد و این دروزاه بان را مدنظر دارد می خواهد محسن زاده را جانشین باقر صادقی کند.

مسوولان باشگاه ذوب آهن و یحیی گل محمدی اما با جدایی باقر صادقی و پیوستن او به فولاد در واپسین روزهای نقل وانتقالات مخالفت کردند و گفته می شود امیر قلعه نویی به واسطه اینکه طهماسبی را از دست داده روی محسن زاده به عنوان رقیب جدید اخباری در تیم تراکتورسازی نظر دارد و تلاش می کند او را  جذب کند.

دقایق پیش خبر فسخ قرارداد محسن زاده با نفت تهران در سازمان لیگ به گوش رسید. حال باید دید این گلر با آتیه که البته تجربه بازی در لیگ برتر را ندارد نهایتا به کدام تیم نقل مکان  خواهد کرد.

آیا او گزینه باشگاه و برانکو برای جانشین ایمان صادقی است؟