ارسلان مطهری در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل چین اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم حتی می‌توانستیم در صورتی که از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم با نتیجه بهتری زمین را ترک کنیم اما هدف ما صعود بود و خوشحالیم که این اتفاق رقم خورد.

وی در مورد اینکه آیا به دنبال آقای گلی هم هست، تأکید کرد: به هیچ عنوان به این مسئله فکر نمی‌کنم فقط به دنبال موفقیت تیم هستم حالا اگر آقای گل شدم فبها المراد اما در وهله اول موفقیت تیم برای اهمیت دارد.

بازیکن تیم ملی فوتبال امید در مورد اینکه آیا بازیکنان پس از شکست مقابل قطر توانستند شرایط روحی خوبی پیدا کنند یا خیر، گفت: به نظر ما پس از شکست مقابل قطر خیلی زود روحیه خود را باز یافتیم باخت به قطر فقط یک شکست معمولی بود و اتفاق خاصی نیفتاد در زمان خوبی این شکست رخ داد و به خاطر خودمان هم چنین مسئله‌ای به وجود آمد قطر تیم خوبی بود اما در حدی نبود که ما را شکست دهد.

مطهری در مورد رویارویی با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی یادآور شد: ژاپن و کره‌جنوبی از تیم‌هایی هستند که همیشه در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری خوبی انجام می‌دهند البته ما هم تیم کمی نیستیم و قدرت آسیا به حساب می‌آییم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل ژاپن انجام دهیم و در این دیدار پیروز شویم.

وی در مورد درگذشت رضا احدی تأکید کرد: واقعاً از این اتفاق ناراحت شدم ما قصد داشتیم عکس رضا احدی را زیر پیراهن خود قرار دهیم که این موضوع با مخالفت مسئولان روبه‌رو شد اما احدی همواره در قلب ما جای دارد.

مطهری در مورد اینکه آیا مردم منتظر خبر خوش از سوی تیم ملی امید باشند یا خیر، گفت: مردم منتظر باشند که هر اتفاق خوشی رخ بدهد هدف ما رسیدن به المپیک است و در این راستا تمام تلاش خود را می‌کنیم البته به دعای خیر مردم هم نیازمندیم.