رضایتنامه یک میلیاردی برای بیرانوند که پرسپولیسی شود!

محمد ترکاشوند  درباره کنایه قنبرزاده مبنی بر چت کردن مسئولان یک باشگاه با علیرضا بیرانوند اظهار داشت: از باشگاه پرسپولیس هیچ کس با بیرانوند چت و صحبت نکرده است. اگر هم چیزی بوده ایجنت های خود بیرانوند بودند که چت می کردند. بر سر انتقال این دروازه بان به پرسپولیس آقایان قنبرزاده و طاهری در حال مذاکره هستند. نفتی ها طلب یک میلیارد تومان پول کردند و قرار است ما به آنها جواب بدهیم. 

وی در ادامه افزود: مبلغ بسیار سنگینی برای ما خواهد بود و صد در صد خود بیرانوند هم از ما پول جداگانه ای طلب خواهد کرد. باید ببینیم در مدت زمان باقیمانده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره اظهارنظر بیرانوند مبنی بر اینکه حاضر است برای پرسپولیس مجانی بازی کند تصریح کرد: دروغ می گوید. اصلا این طور نیست. نمی توان بدون گرفتن پول بازی کرد. البته اگر بیرانوند باید از مبلغ قراردادش کم کند چون ما نمی توانیم یک میلیارد به پرسپولیس بدهیم و مبلغی هم جداگانه به او بپردازیم. 

وی درباره جذب گلر ازبکستانی و همچنین دروازه بان تیم فوتبال امید افزود: لوبانف تست های پزشکی را پشت سر می گذارد و محسن زاده هم کارش با ما تمام شد. اگر بیرانوند هم مراحل انتقالش نهایی شود سه دروازه بان برای نیم فصل دوم جذب کردیم. 

مشاور اقتصادی پرسپولیس درباره اینکه با داشتن سه دروازه بان نیازی به سوشا مکانی است یا خیر، اذعان داشت: سوشا هنوز مجوز بازی ندارد. ما هنوز با بیرانوند به توافق نهایی نرسیده ایم. پس نمی توان در این باره صحبت کرد.

ترکاشوند در پایان درباره پیوستن جری بن سون به راه آهن گفت: برانکو موافق جدایی او نیست و ما هم کاره ای نیستیم که بخواهیم تصمیم گیری کنیم. فعلا بازیکنی از جمع ما جدا نشده است.