بعد از اینکه پروسه انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس به بن‌بست رسید و این دروازه‌بان ملی‌پوش در تلویزیون رو در روی مدیرعامل تیمش قرار گرفت، اتفاق عجیب حضورش به همراه زردپوشان در اردوی ترکیه بود. اما بیرانوند که همچنان سودای سرخپوش شدن و عقد قرارداد با پرسپولیس را داشت، در ترکیه هم نتوانست از نظر روانی خود را مهیای حضور در ترکیب تیمش کند.

 

بازی دوستانه و آغاز جنجال

در بازی دوستانه شب گذشته نفت برابر حریف آلمانی‌اش علیرضا بیرانوند بار دیگر حاشیه جدید ایجاد کرد. او که در نیمه دوم توسط علیرضا منصوریان به زمین فراخوانده شد، بعد از دریافت 3 گل رفتار عجیبی با مدافعان تیمش داشت و اعتراضات او و در ادامه درخواست از کادرفنی برای خروج از زمین، زمینه‌ساز انتشار اخباری مبنی بر کلید خوردن پروسه انتقال به پرسپولیس شد.

 

بیرانوند به انفرادی رفت

علیرضا منصوریان سرمربی نفت که بارها نشان داده با بی‌انضباطی‌ها مقابله می‌کند بعد از بازی در حالی که به شدت از گلر خود ناراحت بود، پیش از تمرین امروز و در زمان صرف صبحانه به بیرانوند اجازه حضور در جمع دیگر بازیکنان را نداد! اقدامی که در تهران با انتشار خبر عزیمت بیرانوند به تهران و عقد قرارداد با پرسپولیس همراه شد. هر چه هست او اکنون در هتل و جدا از سایر بازیکنان در انتظار تصمیم نهایی مسوولان باشگاه برای ترک اردو و حضور در پرسپولیس است. کاروان نفت فردا به تهران بازخواهند گشت و نقل و انتقالات امشب و در ساعت 24 به پایان می‌رسد و اگر نفت تصمیم به سرخپوش شدن بیرانوند  داشته باشد او باید امروز در تهران حضور داشته باشد.