مسی برنده توپ طلای سال آینده را پیش بینی کرد

ستاره سابق باشگاه سانتوس، نیمار، در سل 2015 پس از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان سومین بازیکن برتر سال انتخاب شد اما او هنوز هم در حال رشد و شکوفایی در بارسلونا است و در این فصل، 19 گل در 24 بازی به ثمر رسانده است. و حالا لیونل مسی، مرد سال 2015 جهان و هم تیمی نیمار، معتقد است که او روزی به جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جهان را کسب خواهد کرد.

او در مصاحبه با France Football، گفت: من باور دارم که نیمار روزی توپ طلا را می برد. او همه کیفیت های لازم دارد و بازیکنی استثنایی است. او روزی به چیزی که می خواهد، خواهد رسید. او همه کیفیت ها را دارد. او سریع، تکنیکی و قوی در نبردهای یک به یک است. همه چیز برای وی ممکن است. او واقعا همه چیز دارد.

مسی همینطور در مورد مثلث خود با نیمار و سوارز، اذعان داشت: هر وقت من توپ را می گیرم، نیمار و سوارز فضای خود را خالی می کنند که به من فضای بیشتر و انتخاب های بیشتری می دهد. ما هم دیگر را به خوبی می شناسیم. نیمار زودتر به تیم اضافه شد و ما همدیگر را به خوبی می شناسیم و یک ارتباط فوق العاده داریم. سپس لوئیز اضافه شد و او نیز سریعا با ما هماهنگ شد. همه چیز عادی پیش رفت. ما رابطه بسیار خوبی داریم.

وی افزود: وقتی من در کناره ها بازی می کنم، نبرد های یک به یک بیشتری نسبت به بازی در وسط دارم زیرا بازیکنان بیشتری آنجا هستند. اما لوئیس، نیمار و من توانایی رد شدن از بازیکنان و فضاسازی برای خود و ایجاد موقعیت تک به تک با دروازه بان را داریم. ما انتخابت های زیادی بین سه نفرمان داریم.