برنامه دست‌پخت‌های خودمانی از شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود. نسرین مقانلو و آرش ظلی‌پور که به عنوان مجریان این برنامه مهمانان را در پختن غذاهای موردنظرشان همراهی می‌کنند، در آخرین برنامه میزبان مهدی طارمی و احمد نوراللهی بودند.

 

هر چند که تا امروز برنامه دست‌پخت‌های خودمانی با حضور مهمانان ورزشی سرشناسی مثل وحید طالب‌لو، سامان آقازمانی، علی علیپور، محسن فروزان، مهرداد اولادی و... روی آنتن رفته ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که طارمی و نوراللهی آنقدر شلوغ کرده‌اند که استودیوی برنامه را ترکانده‌اند.

 

طارمی که برخلاف ظاهر آرامش بسیار شلوغ و بازیگوش است، در حالی به رقابت با نوراللهی پرداخت که برای داوران آشپزی برنامه یواشکی سالاد درست کرد.

 

طارمی در حالی که غذای مورد نظرش را می‌پخت، همزمان با آن و به صورت مخفیانه برای داورها سالاد درست کرد و کوشید تا آن را به داورها بدهد: «این هم سالاد زیرمیزی من به داورها تا یه لطفی بکنن و منو برنده اعلام کنن.»

 

طارمی وقتی متوجه شد که داستان سالاد زیرمیزی‌اش لو رفته، گفت این سالاد سورپرایز او برای داورها بوده است.

 

البته این پایان ماجرا نبود چون شلوغ‌کاری‌های طارمی در حین برنامه باعث شد تا نسرین مقانلو حسابی از مهاجم پرسپولیس دلخور شود و کار را با نوراللهی پیش ببرد.

 

طارمی در اواخر برنامه برای اینکه دلخوری مقانلو را رفع کند، یک کلم را با ربان قرمزرنگ کادوپیچ کرد و آن را به نسرین مقانلو اهدا کرد.

 

ظلی‌پور در مورد این دو پرسپولیسی در برنامه دست‌پخت‌های خودمانی چنین گفت: «تا قبل از این فکر می‌کردم که طارمی و نوراللهی خیلی آرام و بی‌سروصدا هستند. ولی پس از پایان فیلمبرداری این برنامه فهمیدم که تمام تصورات من از این دو اشتباه بوده است. طارمی آنقدر در طول این برنامه شلوغ کرد که استودیوی ما را بهم ریخت و باعث شد که خانم مقانلو بقیه کار را با نوراللهی پیش ببرد (خنده). به هر حال برنامه ما با حضور طارمی و نوراللهی به خوبی پیش رفت و امیدوارم که مورد توجه بینندگان قرار بگیرد.»