او در مورد جدایی نکونام، جذب آندو و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرورزشی پاسخ داد.

 

از اینکه آندو را جذب کردید، چه احساسی دارید؟

بعد از جدا شدن نکونام نیاز داشتیم تا جای او را پُر کنیم. جواد در نیم‌فصل اول برای ما خیلی خوب کار کرد و تأثیرگذار بود. ما باید جانشین پیدا می‌کردیم و آندو بهترین گزینه بود. از تلاش‌های باشگاه هم ممنون هستم.

به نظر می‌رسد سایپا برخلاف همیشه این بار برای جذب یک ستاره حسابی دست به جیب شده؟

من اصلاً در جریان دقیق قرارداد آندو و جزئیات آن قرار ندارم. چیزهایی از دور می‌دانم و باید بگویم مبلغ قرارداد این بازیکن با چیزی که رسانه‌ها می‌نویسند، فاصله دارد.

شما کی از رفتن نکونام مطلع شدید؟

او وقتی داشت از ایران می‌رفت، به من گفت کارش با العربی تمام است.

اگر بخواهد برگردد، شما موافق بازگشت نکونام هستید؟

من مشکلی بابت برگشت جواد ندارم ولی باید دید باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد.

به نظر می‌رسد امسال دنبال قهرمانی هستید؟

ما سعی می‌کنیم هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم. ما این پتانسیل را داریم که به رده‌های بالاتر برویم و امیدوارم مقامی کسب کنیم که سال بعد بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.

در مورد بازی تیم امید مقابل ژاپن چه صحبتی دارید؟

بازی خیلی سختی است. ژاپن در رده‌ سنی امید حتی از بسیاری از تیم‌های اروپایی هم قوی‌تر است و در دوره قبلی حتی تا رده‌بندی المپیک هم رفت. البته این بدان معنا نیست که ما نمی‌توانیم آنها را شکست بدهیم ولی کار بسیار سختی داریم. سختی کار جایی بیشتر می‌شود که در خط دفاعی با ضعف مواجه هستیم. ما باید خطوط را فشرده‌تر کنیم و خط هافبک و حمله به دفاع نزدیک‌تر باشد. ما باید از تخریب بازی حریف به نتیجه برسیم، البته این فوتبالی نیست که بخواهیم به آن ببالیم ولی راه دیگری نداریم. ما بازی سختی در پیش خواهیم داشت ولی امیدوارم کمترین اشتباه را داشته باشیم و در نهایت به مرحله بعدی صعود کنیم.