طارمی از پرسپولیس جدا می شود؟

طارمی که چندی پیش از کشورهای قطر،روسیه،پرتغال،یونان و فرانسه پیشنهاد داشت مدتی با علی دایی تماس گرفت و نظر او را درباره جدایی اش از پرسپولیس جویا شد.

دایی که مخالف جدایی طارمی از پرسپولیس بود،در آن مقطع از مهاجم جوان سرخ ها خواست به خاطر هواداران پرسپولیس و بهتر شدن اوضاع خودش در این تیم بماند و با شرایط بهتری و با انجام بازی های ملی ترانسفر شود.

شماره 9 پرسپولیس که پس از صحبت با دایی قید ترانسفر شدن را زد،حالا و پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیم فصل با پیشنهاد فرانسوی ها روبرو شده است.

فرانسوی ها که با توجه به پیگیری شان جدی ترین مشتری طارمی محسوب می شوند هنوز به دنبال جذب او هستند و امیدوارند با توجه به پایان قرارداد طارمی با پرسپولیس او را با شرایط مناسبی به تیم شان منتقل کنند.

فرانسوی ها حتی در جریان اتمام قرارداد طارمی با پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر هستند.به همین دلیل می دانند در پایان فصل می توانند بدون دردسر مهاجم پرسپولیس را به خدمت بگیرند.

فرانسوی ها که تا امروز حتی مذاکره ای با مدیر برنامه طارمی هم داشته اند،به خوبی می دانند پرسپولیس در شرایط فعلی رضایت نامه طارمی را صادر نمی کند و به همین دلیل قرارداد آنها با طارمی و زمان نقل و انتقالات تابستانی موکول شد.