نکونام: می‌توانم قراردادم با العربی را تمدید کنم

جواد نکونام پس از امضا قرارداد چهار ماهه با تیم العربی قط درباره جزئیات قراردادش با این باشگاه گفت: پیش از اینکه درباره این مسئله حرف بزنم، باید درگذشت همایون بهزادی را به جامعه فوتبال تسلیت بگویم. او یکی از بزرگان فوتبال ما بود. متاسفانه صبح امروز در جریان درگذشت آقای بهزادی قرار گرفتم.

وی در مورد قراردادش نیز گفت: ما قراردادی 4 ماهه امضا کردیم ولی یکی از موارد قراردادم تمدید یک ساله آن است. البته به شرط آنکه دو طرف راضی به تمدید قرارداد باشند. آقای فاضلی مدیر برنامه هایم مذاکرات لازم را با این باشگاه انجام داد و من تنها روز آخر برای امضای قرارداد به باشگاه العربی رفتم.

نکونام درباره همبازی شدن با اشکان دژاگه نیز گفت: ما در تیم ملی تجربه بازی کنار هم را داشتیم. قطعا حضور اشکان در العربی تاثیر زیادی در تصمیم گیری من داشت. باید از او یک تشکر کنم که از روز اول پیگیر بود و چند بار تلفنی با من حرف زد چون در ابوظبی و در اردوی العربی بود. اشکان بازیکن خوبی است و همیشه در تیم ملی از بازی کنار او لذت برده ام. در العربی هم قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا به عنوان دو بازیکن ایرانی، بتوانیم از نام ایران دفاع کنیم.

شماره 6 سابق سایپا درباره انتخاب پیراهن شماره 92 العربی هم گفت: مسئولان این باشگاه می دانستند من به شماره 6 علاقه دارم. حتی به من گفتند این پیراهن را در اختیارم قرار می دهند ولی گفتم دوست دارم پیراهن شماره 92 را بپوشم. این هم به خاطر پسرم، آریان بود. ترجیح دادم سال تولد پسرم را به عنوان شماره ام انتخاب کنم.