محمود خوردبین در خصوص درگذشت مرحوم همایون بهزادی گفت: او از باشخصیت‌ترین و باادب‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال ایران بود که نمی‌توانم در گذشت او را باور کنم. من خاطرات زیادی از او دارم، چرا که سالها در کنار هم بودیم و من به خانواده بهزادی تسلیت می‌گویم.

وی ادامه بهزادی الگوی من در فوتبال بود و من بازیکن جانشین او در پرسپولیس بودم. یادم می‌آید یکبار کفش نویی خریده بود و با همین کفش کلی با هم شوخی کردیم و خندیدیم. ما جوانی‌مان را برای پرسپولیس گذاشتیم و باید بگویم فوتبال ایران یک ستاره را از دست داد.

خوردبین در مورد خوشحالی بعد از گل بازیکنان در بازی مقابل سایپا که باعث به وجود آمدن انتقاداتی شده بود، چرا که مرحوم بهزادی فوت شده بود و این انتظار می‌رفت که بازیکنان خوشحالی گل نکنند، تصریح کرد: قطعاً همه پرسپولیسی‌ها عزادار همایون بهزادی هستند. شک ندارم که بازیکنان پرسپولیس در آن لحظه یادشان رفته بود که چه اتفاقی افتاده، وگرنه شادی نمی‌کردند.

وی درباره اینکه پس وظیفه سرپرست تیم در این بین چیست که به بازیکنان باید گوشزد کند تا خوشحالی بعد از گل انجام ندهند، خاطرنشان کرد: باید بگویم که بازیکنان پرسپولیس حتماً در آن لحظه فراموش کرده‌اند که چه کسی را از دست داده‌ایم. من شک ندارم که اگر بازیکنان در ذهن خود داشتند هیچ‌گاه خوشحالی نمی‌کردند. از طرف من بنویسید این سه گل را به همایون بهزادی تقدیم می‌کنیم.