در حالی که جری بنگستون، مهاجم هندوراسی پرسپولیس در بازی روز گذشته موفق شد گل سوم تیمش برابر سایپا را به ثمر برساند، بازیکنان این تیم به سمت مهدی طارمی و رامین رضاییان رفتند و او مجبور شد به تنهایی و مایکل اومانیا به شادی گل بپردازد.

 

این مساله البته از روز گذشته حاشیه های فراوانی را به همراه داشت و در نهایت بازیکنان پرسپولیس را به واکنش واداشت. سرخپوشان که در گذشته نیز نشان داده بودند اتحاد خوبی در فضای مجازی دارند اینبار هم در تصمیمی دسته جمعی در صفحه های شخصی شان به حمایت از جری بنگستون پرداختند تا شائبه بی اعتنایی به این مهاجم هندوراسی را از خودشان دور کنند.

 

محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، فرشاد احمدزاده و ... از جمله بازیکنانی بودند که در این حرکت جمعی با قرار دادن عکسی از جری بنگستون و درخواست برای عدم حاشیه سازی برای تیم شان از این مهاجم حمایت کردند.

 

در گذشته نیز البته مهاجمانی مثل اشپیتم آرفی و ایمون زاید در زمان حضورشان در پرسپولیس از این قاعده مستثنی نبودند و در صحبت های شخصی شان از بی اعتنایی و البته پاس ندادن دیگر بازیکنان گلایه می کردند.

 

با این شرایط البته در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ که بعد از درگذشت هادی نوروزی مولفه اصلی شان اتحاد و همدلی بین بازیکنان بوده است به نظر می رسد این مشکل هم به زودی حل شود و بازیکنان در کنار هم به هدف در نظر گرفته شان برسند.

 

در حال حاضر مایکل اومانیا، جری بنگستون و لوکا ماریچ در کنار لوبانف که به تازگی به این تیم پیوسته اند از جمله بازیکنان خارجی این تیم هستند که مایکل اومانیا و لوکا ماریچ به ذخیره های این تیم تبدیل شده اند.