اگر چه تا آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات احتمال حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس وجود داشت، اما سرانجام این انتقال انجام نشد تا بیرانوند کماکان نفتی باقی بماند.

 

این دروازه‌بان ملی‌پوش بعد از پایان فرجه نقل‌وانتقالات چند مصاحبه تند علیه مسئولان پرسپولیس انجام داده و آنها را متهم کرده که او را به بازی گرفته‌اند. در این میان طبیعی بود که هواداران پرسپولیس از این مصاحبه‌ها خوش‌شان نیاید و بیرانوند را به باد نقد بگیرند. در حقیقت این آخرین سنگر باقی مانده برای بیرانوند بود که آن هم فرو ریخت.

 

گلر نفت که بی‌تجربگی در تمام رفتارها و تصمیماتش موج می‌زند، مدت ها پیش اعلام کرده بود استقلالی است و رویای حضور در این تیم را در سر می‌پروراند.

 

با آغاز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اما بیرانوند همه چیز را فراموش کرد و با گفتن این جمله که "بازیکن حرفه‌ای هستم، نه استقلالی"، به مذاکره با باشگاه پرسپولیس پرداخت. او مصرانه خواهان انتقال به این تیم بود و نه‌تنها برای مذاکره راهی باشگاه شد، بلکه بعد از گره خوردن کارهای مربوط به این انتقال، با شلوار قرمز روی آنتن زنده با مدیرعامل نفت بگومگو کرد!

 

حالا که این جابه‌جایی انجام نشده، بیرانوند با اظهارات عجیبی مثل "پرسپولیسی‌ها مرا هوایی کردند" همه کاسه کوزه‌ها را سر طرف دیگر ماجرا می‌شکند و طوری رفتار می‌کند که انگار خودش یک طفل صغیر و فاقد اراده بوده است.

 

نکته اینجاست که غیر از پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها که حالا نگاهی منفی نسبت به بیرانوند پیدا کرده‌اند، این بازیکن در باشگاه نفت هم وضعیت جالبی ندارد.

 

اخبار زیادی در مورد شاکی شدن نفتی‌ها از رفتارهای بیرانوند در اردوی ترکیه به تهران مخابره شده و بعید به نظر می‌رسد او به این زودی‌ها در ترکیب تیمش به میدان برود. حتی او در تمرین روز گذشته نفتی ها اجازه تمرین با تیم را پیدا نکرد تا نشانه های دلخوری شدید علیرضا منصوریان هم از او به نمایان شود.

 

همچنین این اتفاقات باعث شد بقیه باشگاه‌ها هم در مورد همکاری احتمالی با بیرانوند در آینده، کمی محتاط‌تر عمل کنند. بازنده بزرگ نقل‌وانتقالات نیم‌فصل در فوتبال ایران، قطعا بیرانوند بود؛ گلری که حالا همه چیز را با هم از دست داده است.