علی شجاعی درباره آسیب دیدگی شدید مهاجم این تیم در دیدار شب گذشته که گفته شده شاید مانع از رسیدن این بازیکن به دیدار با استقلال شود اظهار داشت: در بازی با صبای قم مچ پای رضایی پیچ خورد و حتی در لحظه ورم هم کرد ولی کادر پزشکی به او استراحت داده و مشکش حاد نیست.

وی در این باره که آیا رضایی می تواند در دیدار با استقلال در مسابقات لیگ برتر شرکت کند گفت: تا روز بازی با استقلال نزدیک به 9 روز زمان داریم و تا آمن زمان این مشکل برطرف خواهد شد. خوشبختانه مشکل مچ پای رضایی حاد نیست و می تواند از چند روز دیگر در تمرینات حاضر شود.

سرپرست تیم ذوب آهن در ارتباط با برگزاری جام شهدا تأکید کرد: جادارد تا از بنیاد شهید بابت برگزاری مطلوب این بازی ها تشکر کنیم. همچنین از همکاری مطلوب مسئولان سازمان لیگ هم باید یاد کرد که این رقابتها را در بهترین شرایط ممکن برگزار کردند. ما از شرکت در این دوره به اهداف مان رسیدیم و قطعا بازی بعدی با سایپا هم برای ما اهمیت بالایی دارد.

شجاعی خاطر نشان کرد: یحیی گل محمدی از شرکت در این مسابقات هدف هایی فراتر از نتیجه گیری داشت و دیروز هم حدادی فر و تبریزی و چند تن از بازیکنان را از زمین بیرون کشید و نفراتی که کمتر به میدان رفته اند یا تازه به جمع بازیکنان ما اضافه شده اند را به میدان فرستاد تا آنها را هم ارزیابی کند. ما هم دوست داشتیم در فینال مسابقات حضور داشته باشیم ولی بیشتر در نظرمان بود که از این مسابقات بهره فنی ببریم.