به گزارش ايسنا، ريكاردو كارواليو پس از آنچه در ديدار مقابل قبرس رخ داد و مسايلي كه برايش به وجود آمد، از رفتار و ادبيات سرمربي تيم ملي پرتغال انتقاد كرد.

پیش از این بنتو عنوان کرده بود که مدافع ۳۳ ساله تیمش یک " خائن ناسپاس " است. کاروالیو در واکنش به اظهارات سرمربی پرتغالی عنوان کرد: بنتو درباره من از ادبیات نظامی و جنگی حرف زده است. برای من هم کاری ندارد که بگویم بنتو یک مزدور و یک باج گیر است، چرا که وقتی یک نفر در قبال پول در تیمی کار کند و احساس و علاقه‌ای در میان نباشد، مزدور می‌شود.

وی با تاکید بر این که بر خلاف بنتو با عشق و علاقه برای تیم ملی کشورش بازی می‌کند، تصریح کرد: من با دل و قلبم برای تیم ملی بازی می‌کنم. او سرمربی تیم ملی شده چرا که برای این کار به او پول می‌دهند و این مساله من را ناراحت می‌کند. من شایسته این رفتار و برخورد نبودم.

کاروالیو که چهارشنبه اعلام کرده بود از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است، درباره این مساله عنوان کرد: من به خوبی تمرین کرده بودم و فکر می‌کنم که این مساله کاملا ناعادلانه بود. هم تیمی من هنوز تمرین‌هایش را تمام نکرده بود که مستقیما به مرحله تاکتیکی رفت. نمی‌خواهم با این حرف علیه «پپه» که همبازیم در رئال مادرید است، موضع‌گیری کنم بلکه منظورم کارهایی است که بنتو در تیم ملی انجام می‌دهد.

مدافع پرتغالي ادامه داد: با اين وجود اگر روزي كادر فني خواست روي من حساب كند و اگر كارشناسان احساس كردند كه حضور من ميتواند براي تيم ملي مفيد باشد، كافيست با من يك تماس گرفته شود.