شیث رضایی درباره اینکه چه زمانی متوجه حرکت فرهاد مجیدی در بازی پرسپولیس و الغرافه شد اظهار داشت: «من به یک دلیل جوابی به حرکت مجیدی ندادم و آن این بود که آن حرکت را ندیدم و بعدا متوجه شدم او چه کاری کرده است. البته بازی هم آسیایی بود و نمی شد کار خاصی انجام داد چون اگر کاری می کردم محروم می شدم.»

 

وی درباره رابطه خود با هواداران پرسپولیس گفت: «اگر در پرسپولیس بازی می کردم و آن زمان اینستاگرام بود 3 میلیون فالور داشتم. وقتی در پرسپولیس بودم محبوبیت بین من و آقا کریم بود اما الان در پرسپولیس محبوبیت بین 5 نفر پخش شده است.»

 

رضایی درباره اینکه پس از آن اتفاق بازی داماش بر او چه گذشت بیان داشت: «آدمی که ایمان داشته باشد از هیچ چیز نمی ترسد. هر کسی پیش خدا کارنامه ای دارد. کسی اعمال من را نمی داند. من کاری می کنم که خدا ببیند نه اینکه دوربین پیش بیماران ببرم و عکس بیاندازم. اگر کاری کردم برای دلم کردم. هر کسی هم هر حرفی در آن مقطع زد من می گذرم. هر چند این ها به گفتار نیست و باید عمل کرد.»

 

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره اینکه چرا در بازی با صبا، بازوبند را روی مچ خود بست بیان داشت: «اول بگویم کارم قشنگ نبود. از خجالتی که داشتم پس از اینکه 4 گل از صبا گل خوردیم، بازوبند را پایین آوردم. من خیلی ناراحت بودم. خجالت کشیدم.»

 

رضایی درباره اینکه سپهر حیدری از او بابت این کار انتقاد کرده بود گفت: «ایرادی ندارد. بهتر است آدم ها جلوی هم حرف بزنند نه پشت سر. من با دایی رو در رو دعوا کردم. کسی که پشتم حرف می زند برایم مهم نیست و آدم قوی پشت آدم حرف نمی زند.»

 

مدافع سابق پرسپولیس درباره اینکه منظورش از پستی که برای آرش برهانی گذاشت چه بود اظهار داشت: «بچه بد!»

 

شیث درباره اینکه قصد دارد کنسرت بگذارد گفت: «مهم است توانایی انجام کنسرت را داشته باشی. من اصلا دوست دارم کنسرت رایگان بگذارم. گفته ام پرسپولیسی ها رایگان بیایند. من حاضرم از مسائل مالی بگذارم. اگر هوادار استقلال هم بخواهد به کنسرت من بیاید قدمش روی چشمم. اگر 40 درصد هم استقلالی بیایند باز هم نمی توانند کنسرتم را به هم بریزند پرسپولیسی ها بیشترند. من دوست دارم کار قوی انجام بدهم.»