بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه حضور در دو تیم استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد در واکنش به صحبت های جلال چراغپور در برنامه 90 گفت: «ای کاش آقای فردوسی پور از کسانی دعوت می کرد که در بطن فوتبال حضور داشته باشند. از سال 1992 تا به امروز مدت زیادی گذشته.»

 

وی ادامه داد: «من از آقای چراغپور سوال دارم که در این سال ها کجا بودید؟ از فوتبال و تیم های پایه خبر دارید؟ می دانید پایه به کجا رسیده است؟ از آقای جلالی هم که از کانون مربیان نام بردند می خواهم بپرسم در این کانون کسی نبوده به آقای خاکپور کمک کند؟ نمی توانستند از او بخواهند سه مربی از کانون مربیان در کنار او حاضر شوند تا بتوانند کمک کنند.»

 

داداش زاده در ادامه با انتقاد از کادرفنی تیم ملی گفت: «باید اعتراف کنیم نیمکت تیم ملی ضعیف بود و آقای خاکپور تنها بود. علیرغم اینکه آقای مایلی کهن در کنار ایشان بود اما اسم مدیرفنی روی ایشان بود. آقایان طباطبایی و عزیزیان دوستان من هستند اما آنها دروازه بان بودند و نمی توانند کمک لازم را به کادرفنی انجام دهند. می توانستند کادرفنی قوی تری را در کنار آنها حاضر کنند.»

 

وی ادامه داد: «آقایان در وزارت ورزش عنوان می کنند چند میلیارد تومان برای تیم ملی امید هزینه کردند اما وزارت ورزش که به دنبال برطرف کردن مشکلات جوانان است باید در چه بخش دیگری هزینه می کرد؟ این هزینه هم که از سوی آقای کاشانی صورت گرفته.»

 

داداش زاده با انتقاد از عادل فردوسی پور گفت: «آقای فردوسی پور برنامه شما امضای تصمیم فردای فوتبال است. باید تصمیمی گرفته شود که تیم امید پشتوانه بزرگی برای تیم ملی اصلی ما باشد اکنون که المپیک به پایان رسیده و هیچ وقت دیگری هم حاضر نخواهیم شد. خیلی ها از اختلاف افتادن در بین اعضای این تیم بیفتد.»

 

داداش زاده که به همراه تیم ملی امید موفق شده بود مجوز حضور در المپیک بارسلون را کسب کند و البته تصمیم به عدم حضور ایران گرفته شد گفت: «آقای دادکان تنها فردی بودند که در فوتبال حرف حق را زدند اما حرف حق شان تلخ شد. باید کاری شود که فساد در فوتبال ریشه کن شود. ما در پایه نتیجه نمی گیریم و نگرفته ایم. هیچ تیمی در لیگ برتر از بازیکنان پایه خود استفاده نمی کند چون نه مدیر و نه سرمربی ثبات ندارد. خواهش می کنم در برنامه ات فردا را اصلاح کن نه اینکه روز گذشته را به چالش ببری!»