یحیی گل‌محمدی با تیم فوق‌العاده‌ای که ساخته توانسته است جزء مدعیان لیگ قرار گیرد و به فینال جام حذفی صعود کند اما او از آینده تیمش و اینکه شاید بازیکنانش در آخر راه کم بیاورند و دستشان از کسب جام کوتاه بماند زیاد است.

 

ذوب‌آهن یک هفته مانده به شروع لیگ در جام شهداء ابتدا به مصاف صبای قم رفت و بازی یک بر صفر برده را 2 بر یک باخت تا به رده‌بندی این جام برود و روز گذشته مقابل سایپا قرار گیرد. بازی این دو تیم در 90 دقیقه به تساوی بدون گل انجامید تا باتوجه به نداشتن وقت‌های اضافه پیروز این دیدار در ضربات پنالتی مشخص شود.

 

زدن پنالتی برای تیم گل‌محمدی که 119 روز دیگر باید در فینال جام حذفی مقابل استقلال تهران قرار گیرد بسیار مفید بود اما شاگردان او برخلاف نیمه نهایی جام حذفی که سپاهان را در ضربات پنالتی شکست دادند نتوانستند در جام شهداء سایپا را مغلوب کنند. در حالی که ذوب‌آهن تا چهارمین پنالتی از حریفش پیش بود و می‌توانست پیروز این دیدار باشد با از دست دادن پنالتی‌های پنجم و ششم و گل شدن توپ‌های سایپا موجب شد آنها بازنده از زمین خارج شوند تا گل‌محمدی اینگونه آشفته زمین را ترک کند و نگران دیدار فینال جام حذفی که احتمال رفتن آن به پنالتی است داشته باشد: