پانزوان شرح ماجرا را این‌طور توضیح داده بود: «زمانی که او همراه بعضی وزنه‌برداران در اردوی تیم ملی بود، هنگامی که افسران وادا به تهران آمدند تا تست بگیرند، بهمن زارع، سرمربی وقت تیم ملی، از پدر علی‌حسینی سؤال کرد سعید از دارویی استفاده کرده است تا مانع دادن آزمایش او شود. پدر علی‌حسینی با اطمینان به سرمربی گفت سعید پاک است و هیچ مشکلی برای دادن تست ندارد. زارع با تست سعید موافقت کرد.

بعد از تست، دیدم زارع در صحبت به زبان آذری با پدر علی‌حسینی خیلی عصبانی شده است. از او سؤال کردم‌ چه شده که گفت پدر علی‌حسینی می‌گوید 3 ماه پیش به پسرش دارو داده و از آن زمان قطع کرده است. او مطمئن است که آزمایش منفی می‌شود. از او پرسیدم چطور اطمینان دارد که تستش مثبت نمی‌شود؟ گفت این کار را پیش از قهرمانی جوانان آسیا هم انجام داده است و تست سعید منفی شده بود. پس از مثبت شدن آزمایش دوپینگ علی‌حسینی، خانواده وزنه‌‌برداری به خوبی می‌دانستند مقصر اصلی پدرش بود. از آن زمان به بعد علی‌حسینی و پدرش با حمایت بعضی مخالفان حسین رضازاده برای سرپوش گذاشتن بر کار اشتباه پدرش، به دروغ رضازاده و کادر فنی وقت تیم ملی را متهم می‌کردند.»

علی‌حسینی که با رأی دادگاه CAS محرومیت مادام‌العمرش، 12 ساله شد، حالا امید زیادی دارد تا با کاهش محرومیتش از سال 2017 برای ایران وزنه بزند. عزیز علی‌حسینی، پدر سعید، در واکنش به حرف‌های هادی پانزوان این واکنش را نشان می‌دهد: «کاش یک سؤال از پانزوان می‌پرسیدید؛ اینکه اگر من سعید را دوپینگی کردم، چرا همان زمان اعلام نکردید؟ چرا گذاشتید تا این همه زمان بگذرد و این حرف‌ها را بزنید؟ من که می‌دانم هدف شما چیست؟ هدف شما این است که رضازاده در سایه قرار بگیرد و همه تقصیر‌ها را بر گردن علی مرادی بنده‌خدا بیندازید. اصلاً مگر من در اردوها بودم که بخواهم به پسرم دارو بدهم و او دوپینگی شود؟»

عزیز علی‌حسینی که حسابی از گفته‌های پانزوان ناراحت است، این را می‌گوید و ادامه می‌دهد: «قبل از مسابقات جوانان آسیا سعید در اختیار من بود. آن موقع تمرین کرد، وزنه زد و مسابقه داد اما دوپینگش اعلام نشد اما وقتی در اردو رفت و با شماها کار کرد، دوپینگی شد، چرا؟ چون دلیلش را خودتان بهتر می‌دانید.»

پدر سعید در پایان درباره اینکه چرا در این مقطع زمانی که دوباره بحث بازگشت سعید به میادین مطرح شده، این حرف‌ها به وجود آمده است، این واکنش را نشان داد: «می‌ترسند. می‌ترسند سعید برگردد. اگر سعید برگردد، خیلی از برنامه‌های آقایان به هم می‌خورد. نقشه‌هایشان نقش بر آب می‌شود. به همین دلیل هر کاری می‌کنند تا پسر من به وزنه‌‌برداری برنگردد. آقایان فقط می‌خواهند خودشان را راحت کنند.»