صبا قهرمان جام شهدا شد
در حالی که لیگ برتر به روزهای پایانی تعطیلات نیم فصل خود می رسد برانکو و علی دایی از این فرصت استفاده کردند و با حضور در جام شهدا تیم خود را مهیای ادامه رقابت های لیگ پانزدهم می کنند. این دو که با عبور از سد رقبای خود پا به فینال گذاشته اند قهرمانی در این جام را می خواهند و باید دید در این ماراتن کدامیک موفق تر خواهند بود.

استادیوم: شهرک قدس تماشاگر: 5 هزار نفر

پرسپولیس: 

علی محسن زاده، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی(اومانیا 65)، رامین رضاییان، بابک حاتمی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی(خالقی فر 65)، مهدی طارمی(علیپور 64)، محسن مسلمان، بنگستون(عالیشاه 45) و فرشاد احمدزاده

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

صبای قم:

حامد لک، امیرحسین صادقی، فیلیپه ماچادو، جهانبخش طاهر، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، ابوالفضل ابراهیمی، اکبر صادقی، پیام صادقیان(کریم اسلامی 60)، محمد اوسانی(رضایی 74) و محمد قاضی

سرمربی: علی دایی

اخطار

پیام صادقیان(8) - اوسانی(25) - لک (90) از صبا

رامین رضاییان(59) - کمال کامیابی نیا (59(84)) احمدزاده(62) - بنگر(81) از پرسپولیس

شرح گل

پرسپولیس 0 صبای قم یک : (دقیقه 65، محمد قاضی): صبایی ها روی یک ضدحمله که با پاس اشتباه بازیکنان این تیم همراه شده بود صاحب فرصت شدند و با پیش روی صبایی ها به درون هجده قدم و پاس رو به بیرون قاضی صاحب فرصت گلزنی شد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

دقایق حساس

دقیقه 2: در حالی که اوسانی و کامیابی برای زدن ضربه سر به هوا برخواسته بودند، ضربه مهاجم صبا به هافبک پرسپولیس باعث مصدومیت این بازیکن شد که داور ثانیه هایی بازی را قطع کرد تا به شرایط کامیابی نیا رسیدگی شود.

دقیقه 10: حرکت تیمی پرسپولیس پشت محوطه جریمه در نهایت با ضربه راه دور احمدزاده همراه شد که توپ شماره 10 پرسپولیس با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 18: ارسال دقیق محسن مسلمان برای مهدی طارمی، در حالی که این مهاجم دروازه بان حریف را پیش رو داشت با بی دقتی از دست داد.

دقیقه 25: اوسانی درون محوطه جریمه متوقف شد که داور اعتقاد داشت خطایی رخ نداده و ادامه بازی صحیح است.

دقیقه 39: ضربه پشت محوطه جریمه از سوی محمد قاضی شوتزن در اختیار محسن زاده قرار گرفت.

دقیقه 41: اشتباه محسن زاده در ضربه توپ، موقعیت را در اختیار قاضی قرار داد که پاس این بازیکن درون محوطه جریمه با ضربه ناقص مهاجم صبایی ها همراه بود و این فرصت از شاگردان دایی گرفته شد.

دقیقه 49: روی یک ارسال کرنر و اشتباه بازیکن پرسپولیس توپ به سمت دروازه این تیم رفت که محسن زاده با واکنشی خوب آن را از آن خود کرد.

دقیقه 50: حرکت پا به توپ امید عالیشاه درون محوطه جریمه و ارسال خوب او را پیش از اینکه طارمی روی توپ اثرگذار باشد توسط مدافع به اوت فرستاده شد.

دقیقه 75: شوت از پشت محوطه جریمه توسط رضا خالقی فر با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 83: برخورد کمال کامیابی نیا در درون محوطه جریمه با مدافع صبایی ها را وسیله بر فریب تشخیص داد و در نهایت به کامیابی نیا کارت زرد نشان داد تا او با توجه به کارتی که پیش از این دریافت کرده بود از زمین اخراج شود.

دقیقه 90: شوت راه دور مسلمان در حالی که حامد لک توپ را مشایعت می کرد با اختلاف کمی از تیرک افقی به بیرون رفت.

حاشیه ها:

* پیش از این دیدار بازی دو تیم پیکان و نفت گچساران در چارچوب بازی های لیگ آزادگان در این استادیوم برگزار شد!

* تماشاگران پرسپولیس در دقایقی از این بازی به تشویق همایون بهزادی که چندی پیش دار فانی را وداع گفت، پرداختند.