امیری هیچ کجا نمی رود

رحیم ایرانیان درباره آخرین وضعیت تیم پیش از مصاف با سیاه جامگان اظهار داشت: پس از حضور تیم در اردوی ترکیه و انجام چند دیدار تدارکاتی درشرایط مساعدی قرار داریم و بزرگترین کمکی که این تعطیلات به تیم نفت کرد این بود که مصدومان پرشماری که داشتیم همگی در اختیار کادر فنی قرار گرفته اند.

وی افزود: البته هنوز بوعذار به آمادگی صد در صد نرسیده که آن هم مشکل خاصی ندارد. برای بازی مقابل سیاه جامگان محروم هم نداریم و کادر فنی تمرینات خوبی را ظرف روزهای گذشته برای تیم در نظر گرفته اند. ما در نیم فصل اول همواره بین شش تا هشت بازیکن اصلی تیم مان را به دلیل مصدومیت در هفته های لیگ نداشتیم که خوشبختانه حالا با حضور آنها امیدوارانه به استقبال مسابقات می رویم.

سرپرست نفت تهران اضافه کرد: در این مدت بازیکنانی مثل سانتوس و صادقیان را به دلیل مشکلات مالی باشگاه از دست دادیم که برایمان چندان مطلوب نبود اما در عوض از تیم امید باشگاه چند جوان را به بزرگسالان آوردیم که علیرضا منصوریان کاملا از آنها راضی است و اعتقاد دارد می توانند در مسابقات آینده کمک تیم باشند. 

ایرانیان در این باره که گفته می شود سید جلال حسینی و وحید امیری با پیشنهاد باشگاه های خارجی در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته اند توضیح داد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. هیچ نامه ای به باشگاه نفت نرسیده. اگر هم رسیده باشد کادر فنی و سرپرستی تیم اطلاعی از آن ندارد و قطعا پاسخ مثبتی به این درخواست ها داده نخواهد شد. علت اصلی اش هم این است که منصوریان به هیچ وجه حاضر به جدایی دو بازیکن اصلی تیمش در خط دفاع و هافبک نیست.

وی افزود: این دو بازیکن جزو ارکان اصلی تیم نفت محسوب می شوند و کادر فنی روی آنها حساب ویژه ای باز کرده است.

ایرانیان در پایان در این باره که شرایط دروازه بان نفت پس از اتفاقات مربوط به موضوع انتقالش به تیم پرسپولیس به چه صورت است توضیح داد: شرایط بیرانوند خوب است. او پی به اشتباهاتش برده و حالا در تمرین تیم با قدرت حضوردارد و سعی می کند تا خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کند. البته ما دو دروازه بان دیگر هم داریم. شیخ ویسی و گوهری نیز در این مدت با انگیزه بالایی در تمرینات حضور دارند و هر یک از آنها در شرایط بهتری باشد فردا در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت.