شکست سه‌گانه رئال مادرید در جذب مسی

شبکه رادیویی «کادنا کوپ» اسپانیا، مدعی شد که باشگاه رئال‌مادرید در سه مقطع مختلف خواهان به خدمت گرفتن لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا بوده، ولی او هر بار این پیشنهادات را رد کرده است.

بر اساس این گزارش، اولین پیشنهاد رئالی‌ها به بارسلونا در سال 2011 بوده، جایی که مسئولان این باشگاه مادریدی از این می‌ترسیدند که منچسترسیتی ممکن است با پیشنهادی قابل‌توجه کریستیانو رونالدو را برای ترک سانتیاگوبرنابئو وسوسه کند.

در ادامه این گزارش آمده که تلاش بعدی رئال‌مادرید برای جذب لئو در سال 2013 بوده که سران باشگاه رئال مجدداً از این هراس داشتند که رونالدو این تیم را ترک خواهد کرد، از این رو نمایندگان باشگاه نشستی با نمایندگان مسی داشته‌اند که در نهایت مسی این بار هم این پیشنهاد را رد کرد.

«کادنا کوپ» در پایان تأکید کرد که آخرین تلاش نافرجام رئالی‌ها برای به خدمت گرفتن مهاجم 28 ساله آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا به سال گذشته (2015) بازمی‌گردد که نماینده این باشگاه مادریدی به طور مستقیم با مسی ملاقات کرده تا او را برای پیوستن به جمع کهکشانی‌ها راضی کند، هرچند این بار هم تیرشان به سنگ خورد.

مسی که از سال 2003 عضو باشگاه بارسلونا است، خیلی سریع مدارج ترقی را پیمود و درست یک سال بعد از ورودش به بارسا به تیم اصلی کاتالان‌ها راه یافت. او تاکنون در 507 بازی از رقابت‌های مختلف برای آبی‌و‌اناری پوشان به میدان رفته و 432 گل به ثمر رسانده است. لیونل با این تیم به عناوین قهرمانی متعددی رسیده که از آن جمله می‌توان به هفت قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

مسی اخیراً برای پنجمین بار توپ طلا، جایزه بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد.