منصوریان: درس خوبی برابر سیاه‌جامگان گرفتیم

 علیرضا منصوریان پس از شکست دو بر یک عصر امروز جمعهع تیمش برابر سیاه‌جامگان مشهد در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما از این مسابقه درس خوبی گرفتیم آن هم این بود که چون صرفا مالک توپ هستیم، نمی توانیم برنده شویم. با نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و در نیمه دوم نیز مالک توپ بودیم، اما امتیازی را نتوانستیم کسب کنیم. در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، اما این درس بزرگ را گرفتیم که هنگامی که مالک توپ هستیم، قطعا برنده نیستیم.

وی افزود: ما روز بیستم بهمن ماه دیدار حساسی را برابر الجیش پیش رو داریم و در آن مسابقه باید از اعتبار نام ایران دفاع کنیم و امیدوارم که در آن بازی بتوانیم این نتیجه جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص گل به خودی ارسلان مطهری ادامه داد: مطهری یکی از بهترین بازیکنانمان بود که در طول بازی نیز عملکرد خوبی داشت، اما توپ به پای او برخورد کرد و تبدیل به گل شد. ما نباید یادمان برود که سال گذشته روزهای خوبی را با این بازیکن داشتیم و مطهری گل های زیادی را برای ما به ثمر رساند. او در لیگ قهرمانان آسیا چند گل سه امتیازی برای ما زد و ما نباید این روزها را فراموش کنیم. او بازیکن جوانی است که می تواند به ما کمک کند.

منصوریان در رابطه با نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند نیز اظهار کرد: بیرانوند در مجموعه تیم نفت قرار دارد، به هر حال او در یک فضای انتقال به تیم دیگری قرار گرفت که این انتقال میسر نشد. البته من مصاحبه او را نیز خواندم که خود بیرانوند هم دوست دارد خیلی زود خودش را برای نفت آماده کند و به شرایط ما باز گردد. سیاست باشگاه ما حفظ سرمایه های خود باشگاه است و یکی از این سرمایه ها نیز یکی از دو دروازه‌بان برتر ایران است. ما در دیدار برابر صبا هم در حضور بیرانوند یک سه امتیاز شیرین را کسب کردیم.

وی در رابطه با درگیری پدر ارسلان مطهری با یک هوادار خاطرنشان کرد: آن هوادار حرف ناشایستی زد. پدر خود من هم زمانی بسیار به استادیوم می آمد ولی از زمانی که من فوتبالیست شدم دیگر به استادیوم نیامد و گفت ممکن است چه بازیکن خوب بازی کند و چه بد بازی کند، مورد انتقاد قرار بگیرد. ارسلان بازیکن بسیار خوبی است که توانسته به خوبی مراتب پیشرفت را طی کند. تنها ۲۳ ایرانی توانستند جزو بازیکنان تیم المپیک باشند که مطهری نیز یکی از آنها بود. این بازیکن آینده بسیار درخشانیدارد و آن هوادار هم برای خراب کردن روحیه ارسلان آن حرف‌ها را زده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به اینکه خود علیرضا بیرانوند برای انتقالش با باشگاه پرسپولیس با این باشگاه مذاکره کرده، تصریح کرد: در فوتبال ما هیچ اصول حرفه ای رعایت نمی‌شود.