خسرو واقعا مصدوم است یا برای پول بازی نمی کند؟

خسرو حیدری در تمرین پرفشاری که با استقلال داشته روی یک صحنه وقتی می‌خواسته استارت بزند پایش به شدت کشیده شده است.

 

مصدومیتی که حالا باعث شده برخی نزدیکان به باشگاه استقلال بگویند: «او آن قدرها هم مصدوم نیست و به دلیل بدقولی‌های پی‌درپی باشگاه استقلال نمی‌خواهد چند هفته‌ای در ترکیب باشد.» گرچه خسرو همواره یکی از باغیرت‌ترین‌ها بوده است و خواهد بود...

 

مصدومیتی که حیدری با آن مواجه شده، حالا دستمایه‌ای است برای شایعات و تحلیل‌های تازه. خبر از یک مصدومیت 3 هفته‌ای است. مصدومیتی که به ظاهر دلیلش استارت‌هایی بوده در تمرین‌های استقلال.

 

می‌گویند در یکی از بخش‌های تمرینی، وقتی که آقا خسرو می‌خواسته ناگهان سرعت بگیرد و بدود با کشیدگی شدید از ناحیه پشت ساق پا مواجه شده است. مصدومیتی که به زعم پزشک باید 3 هفته زمان بگذرد تا آقای شماره 2 بتواند در تمرینات جدی شرکت کرده و به ترکیب آبی‌ها هم برسد. گاهی هم ممکن است این زمان تغییر کند که استقلالی‌ها باید آرزو کنند زمان به نفع‌شان باشد و بازگشت یکی از مهره‌های تاثیرگذارشان به موعد زودتری بیفتد.

 

حیدری بازیکنی است که سخت به کار استقلال می‌آید و اگر مصدومیتش به زودی برطرف شود می‌تواند استقلال را در بازی‌های حساس آتی همراهی کند. استقلالی که باید همین سه‌شنبه در اصفهان مقابل ذوب‌آهن قرار بگیرد، سپس مقابل تیم زخم خورده استقلال اهواز قرار بگیرد و در نهایت پنجه در پنجه نفت تهران بگذارد.

 

تصور اینکه بهترین بازیساز استقلال در این بازی‌ها نباشد برای مظلومی دشوار است. او گزینه‌ای هم ندارد که جای خسرو به میدان بفرستد. شاید اگر رسول نویدکیا یا آندرانیک تیموریان را در نیم فصل به خدمت می‌گرفتند اکنون مظلومی دغدغه‌ای نداشت و می‌توانست این دو بازیکن را در قامت بازیساز به میدان بفرستد و خلأ‌های موجود را از بین ببرد اما مشکلات مالی که ظاهرا فقط برای بازیکنان داخلی است، منجر به ناکامی در جذب این بازیکنان شده است. مشکلاتی که حالا گفته می‌شود یکی از دلایل غیبت خسرو هم به شمار می‌رود!

 

آری این شایعات و خبرهای تایید نشده را هم باید به دنبال مصدومیت شماره 2 آبی‌ها جدی گرفت که می‌گویند حیدری به دلیل آنکه باشگاه استقلال نتوانسته پولش را به موقع پرداخت کند، خود نیز بی‌میل نیست که چند هفته‌ای دور از ترکیب باشد. گرچه خسرو همیشه و در همه حال یار و همراه استقلالی‌ها بوده و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود اما مگر می‌شود از همین خسروی با تعصبی که سال‌ها در صف اول مردان استقلال بوده نیز انتظار جانفشانی داشت؟ اگر حیدری به دلیل مشکلات مالی در حالت نیمه قهر با استقلال به سر ببرد هم نمی‌توان به رفتار او ایرادی گرفت.

 

این روزها همه به جز یک نفر از نحوه پرداخت‌ها به بازیکنان دلخورند، خسروخان هم در این قاب قرار می‌گیرد. در قاب بازیکنانی که تاکنون مشکلات مالی بسیاری را تحمل کرده و حالا که اندکی هم مصدوم شده عرصه را مساعد می‌بیند تا شاید کمی باشگاه‌نشین‌ها بخصوص سبک‌دست را که انگار عین خیالشان نیست، اندکی تحریک کنند تا شاید پول‌های بازیکنان را که ماه هاست عقب افتاده پرداخت کنند.

 

باید دید که نتیجه این استقلالی که خسرویش حال چه مصدوم باشد و چه اندک تعمدی هم در پس این غیبت داشته باشد چه می‌شود و آیا مسئولان فکری به حال تیم می‌کنند یا خیر؟!