واکنش طاهری به جنجال تازه پرسپولیس:نمی توانم بازیکنان را ببندم!

علی اکبر طاهری در رابطه با ماجرای بازی کردن یا نکردن سوشا مکانی در پرسپولیس اظهار داشت: من در روزهای قبلی هم که اجازه حضور این بازیکن در تمرین را صادر کردم گفتم که ما همه جوره تابع قانون هستیم. فعلا هیچ گونه نامه ای مبنی بر اینکه از این بازیکن استفاده نکنیم به دست ما نرسیده اگرچه باید حساسیت بالایی در این پرونده به خرج دهیم.

وی درباره اینکه برخلاف اعلام برخی از رسانه ها محمود خوردبین اعلام کرده سوشا حتی می تواند در بازی با سپاهان برای پرسپولیس به میدان برود عنوان کرد: محمود خوردبین به عنوان سرپرست تیم حتی از من هم بیشتر روی مسائل تیم اشراف دارد. او صاحب نظر است و وقتی گفته سوشا می تواند بازی کند حتما استدلال قوی پشت آن بوده است. برای بازی پیش رو مقابل سپاهان ما امیدواریم بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم البته همه چیز به نظر کادر فنی هم بستگی دارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با غیبت بازیکنان پرسپولیس در مراسم ترحیم همایون بهزادی تصریح کرد: بعد از بازی جام شهدا کادر فنی برای چهارشنبه یک تمرین سبک در نظر گرفته بود و بعد از آن به بازیکنان تا جمعه را مرخصی داد. من نمی توانم دنبال همه بازیکنان باشم و بگویم کجا بروید و کجا نروید. اصلا شاید برخی از آنها می خواستند برای این مرخصی دو روزه به شهرستان بروند. من که خبر ندارم. خواهشا از هر اتفاقی یک سوژه برای خودتان نسازید که از پرسپولیس انتقاد کنید. 

طاهری در واکنش به اینکه روی جلد یکی از روزنامه ها عنوان شده بازیکنان پرسپولیس به جای حضور در مراسم ترحیم در جشن تولد محسن مسلمان شرکت کرده اند گفت: من از این موضوع کاملا بی خبرم و دلیلی هم ندارد آن را پیگیری کنم. چون به زندگی شخصی افراد بر می گردد. ما هر آنچه از دست مان بر می آمد برای مراسم تشییع و ترحیم همایون بهزادی انجام دادیم و دیگر به دنبال این نبودیم که چه کسی در این مراسم حاضر می شود و چه کسی نمی تواند به مسجد بیاید. البته محسن بنگر به عنوان کاپیتان پرسپولیس در مراسم حضور پیدا کرد که کارش بسیار قشنگ بود.

وی در ادامه درباره اینکه با حضور سوشا مکانی پرسپولیس هم اکنون دارای چهار دروازه بان است بیان داشت: این مساله به کادر فنی بر می گردد. همان طور که ما در فصل نقل و انتقالات با نظر کادر فنی بازیکن جذب کردیم الان هم اگر قرار باشد تصمیم جدیدی بگیریم فقط با نظر کادر فنی است. درضمن فکر نمی کنم اینکه چهار دروازه بان در تمرینات پرسپولیس باشند مشکلی داشته باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره رویارویی این تیم مقابل سپاهان اذعان داشت: درتمام مدت تعطیلات تلاش خود را کردیم تا بهترین شرایط را برای آماده سازی تیم فراهم آوریم. امیدوارم بتوانیم در اولین بازی بعد از تعطیلات چهل روزه روندی که در 17 هفته قبلی به صورت صعودی در پیش گرفته بودیم را ادامه دهیم. بازی با سپاهان هم قطعا سخت است چون این تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ است و از بازیکنان خوبی هم برخوردار است. امیدوارم بازیکنان با حمایتی که هواداران در این بازی به عمل می آورند سه امتیاز بازی را کسب کنند.

وی در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: هدف تمام بازیکنان، ارکان باشگاه و اعضای کادرفنی تنها و تنها رسیدن به قهرمانی در این فصل است. ما سعی کردیم راه را برای بازیکنان هموار کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنند. فاصله زیادی هم با صدر جدول نداریم و این شانس هم وجود دارد تا در 4،5 هفته آینده صدرنشین شویم. امیدوارم در پایان فصل با بالابردن جام قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.